Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5725Nevrácení peněz - 4. reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Jiří Horák

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zde do firmy telefon, který nefungoval, ihned jsem ho reklamoval (poprvé) reklamace byla uznána tak, že mi byla vystavena nová faktura a poslán nový telefon. Také nefungoval tudíž reklamace (druhá), vrátil se první test - nechytal signál, opět nic opět reklamace (třetí) - ta ale nebyla uznána - prý signál chytá, přišel a samozřejmě že nechytal poslán na reklamaci (čtvrtá) s žádostí o vrácení peněz.
Eshop se ohrazuje, že první byla reklamace na jinou fakturu, takže se nepočítá, následné 3 reklamace se z nich počítá pouze ty uznané tudíž 2, takže stále nemám právo na vrácení peněz. Přitom já učinil objednávku pouze jednu !!!jedinou!!!, ale účetní čachry s dobropisem mě připravili o jednu reklamaci započítanou.
Takže od srpna kdy toto martyrium trvá nemám ani funkční telefon ani peníze. Tento obchod NEDOPORUČUJU v žádném případě, reklamační politika této firmy je podle mě i v rozporu se zákonem o dobrých mravech nemluvě.


Produkt

Samsung Galaxy S (duos) bílý


Požadované řešení

Vrácení peněz na které mám podle mě nárok. Jelikož byl jeden a ten stejný telefon reklamován 4x - jednou byla reklamace neprávem neuznána a jednou byla reklamace uznána, ale místo započítání 1. reklamace vystaven dobropis a nové číslo faktury (tudíž jsem o tuto reklamaci přišel) přestože jsem udělal pouze jednu jedinou objednávku. Nechápu tedy smysl dobropisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 16:31, před 10 lety

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

V ustálené soudní praxi se dovozuje, že právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy z důvodu opětovného výskytu vady lze uplatnit při oprávněné reklamaci třetí stejné vady, která byla již dvakrát opravována a znovu se na zboží vyskytla. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

Výše uvedené podmínky dle nám dostupných informací nejsou v tomto případě splněny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:25, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.