Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupil jsem zde do firmy telefon, který nefungoval, ihned jsem ho reklamoval (poprvé) reklamace byla uznána tak, že mi byla vystavena nová faktura a poslán nový telefon. Také nefungoval tudíž reklamace (druhá), vrátil se první test - nechytal signál, opět nic opět reklamace (třetí) - ta ale nebyla uznána - prý signál chytá, přišel a samozřejmě že nechytal poslán na reklamaci (čtvrtá) s žádostí o vrácení peněz.
Eshop se ohrazuje, že první byla reklamace na jinou fakturu, takže se nepočítá, následné 3 reklamace se z nich počítá pouze ty uznané tudíž 2, takže stále nemám právo na vrácení peněz. Přitom já učinil objednávku pouze jednu !!!jedinou!!!, ale účetní čachry s dobropisem mě připravili o jednu reklamaci započítanou.
Takže od srpna kdy toto martyrium trvá nemám ani funkční telefon ani peníze. Tento obchod NEDOPORUČUJU v žádném případě, reklamační politika této firmy je podle mě i v rozporu se zákonem o dobrých mravech nemluvě.
Samsung Galaxy S (duos) bílý
Vrácení peněz na které mám podle mě nárok. Jelikož byl jeden a ten stejný telefon reklamován 4x - jednou byla reklamace neprávem neuznána a jednou byla reklamace uznána, ale místo započítání 1. reklamace vystaven dobropis a nové číslo faktury (tudíž jsem o tuto reklamaci přišel) přestože jsem udělal pouze jednu jedinou objednávku. Nechápu tedy smysl dobropisu.
|
Tweet |
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
V ustálené soudní praxi se dovozuje, že právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy z důvodu opětovného výskytu vady lze uplatnit při oprávněné reklamaci třetí stejné vady, která byla již dvakrát opravována a znovu se na zboží vyskytla. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
Výše uvedené podmínky dle nám dostupných informací nejsou v tomto případě splněny.
Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.