Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, byla jsem u vás na konzultaci. Jsem již seniorka, ale ještě chodím hodně do společnosti. Přes jednu tvář mám rýhu a ještě v ní hnědé skvrny. Také pleť kolem úst je hodně špatná. Po prohlídce mlaďoučkou lékařkou z Ukrajiny jsem byla objednána za 2 dny na výplň za 12 464,-Kč. Po příchodu jsem vyplnila papíry ohledně mého zdravotního stavu. Ptala jsem se, jestli mě bude ošetřovat ta mladičká Ukrajinka a že se trochu bojím a jestli bych nemohla dostat českou zkušenou lékařku. Bylo mi sděleno, že ne. A pak přišla ta paní, co mě přijímala a sdělila mi,ať jdu domů, že mě ošetřovat nebudou.Byl to pro mne šok. Jsem velmi zklamaná,protože jsem se těšila, že budu vypadat příjemněji.Slibuji, že už k vám více nepřijdu, ani mé známé. Vím, že máte klientek dost,tak vám to nevadí.Jen ve mně zůstala taková hořkost, nepochopila jsem, proč jsem byla vyhozena.
Ještě mám prosbu, dostávám od vás tak 2x týdně nabídky, vymažte si můj mail.
S pozdravem Ing. M. S.
provedení výplně na lícní kosti a okolo úst (není to příliš drahé za 12 464,- Kč?)
Nechci žádné, když tak pouze vysvětlení, proč jsem byla vyhozena. Je snad přirozené, že se žena bojí, když jí jde o obličej.
PS: Byla jsem objednána dne 28. 4. 2022 v 15:00 hod.
|
Tweet |
K ochraně osobních údajů:
Odebere-li spotřebitel správci údajů (společnosti) souhlas se zpracováním osobních údajů spotřebitele, je správce povinen to respektovat a údaje vymazat. Pokud by k tomu nedošlo, může se spotřebitelka obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů (podatelna zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006).
K výběru lékaře:
Podnikatel, který poskytuje službu rozhoduje o tom, který z jeho zaměstnanců bude výkonem této činnosti pověřen - jedná se o interní rozhodnutí společnosti.
Jestliže spotřebitel s výběrem zaměstnance z nějakého důvodu nesouhlasí, může podnikatele požádat o změnu. Protože se však jedná o interní rozhodnutí (jak je zmíněno výše), nemusí podnikatel přání spotřebitele vyhovět.
Co se týká odmítnutí ošetřit spotřebitele - dle § 6 zákona o ochraně spotřebitele není přípustná diskriminace. Pokud by k ní došlo, jednalo by se o porušení zákonné povinnosti podnikatelem. Na druhé straně je však právě právo podnikatele určit zaměstnance, který bude výkon provádět - jestliže s tímto výběrem spotřebitel nesouhlasí, není patrně jiná možnost, než využít služeb jiné společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.