Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57252Neurvalé chování zaměstnance security

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2022, před 3 lety

Vladimír Eder

Znění stížnosti

Dnes dne 28.4.2022 jsem navštívil Vaši provozovnu na adrese Vršovická 1462/66, Praha, a to cca v 17:30 hod. Bohužel jsem zjistil, že u sebe nemám platební kartu, takže jsem ještě u vstupu (brány) do prodejny přenechal svůj nákupní košík další zákaznici. Ve chvíli, kdy jsem chtěl opustit provozovnu, mi cestu zastoupil pracovník security, který požadoval, abych mu poskytl svůj batoh ke kontrole, což mě zarazilo. Tento pracovník mi sdělil, že jsem mu podezřelý, protože vycházím z prodejny vchodem a bez košíku. Snažil jsem se mu vysvětlit, že jsem v prodejně vlastně vůbec nebyl, což jej ale evidentně nezajímalo. Bylo mi velmi nepříjemné, že tento muž stál proti mě ve velmi těsné vzdálenosti a komunikoval se mnou, což s ohledem na pandemickou situaci, není příliš vhodné. Z chování tohoto pracovníka bylo zřejmé, že neměl absolutně žádný přehled o situaci na prodejně. V době kdy jsem do prodejny vcházel koukal nejspíš do mobilu. Celá jeho reakce byla zkratkovitá. Poté, co jsem mu dal nahlédnout do zavazadla, tak se ani neomluvil. Chování tohoto pracovníka bylo velmi arogantní a z jeho postoje bylo zřejmé, že by byl schopen i fyzicky zaútočit. Do Vaší prodejny chodím nakupovat již od jejího otevření, ale příští nákup si budu hodně rozmýšlet.


Požadované řešení

Výměna pracovníka security.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 09:21, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 14:11, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.