Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Neumozneni reklamace kabelu spolecnosti samsung. Navsteva pobocky v brne v autorizovanem servese samsung mi bylo receno pracovnici ze kdyz reklamuji kabel ( prislusenstvi) ze musim donest i mobil a reklamovat cele baleni? Proc nosit funkci mobil kdyz reklamuji vadny kabel? Predpisy spolecnosti neumozni reklamaci prislusenstvi? Nesouhlasim s podminkou donest i telefon ktery je funkcni a nic mu neni aby mi mohl byt poskozen a nemel bych cim volat!
Kabel od telefonu
Vymena za novy kabel.
|
Tweet |
Jestliže si je spotřebitel jistý, že je chyba v kabelu a prokáže se i v reklamačním řízení, domníváme se, že je nepřiměřené po spotřebiteli požadovat i mobilní telefon. Spotřebitel se však v případě, že chyba nebude v kabelu vystavuje riziku, že se vada neprojeví a reklamace bude zamítnuta.
Uvedený případ není pouze právní, ale i technickou otázkou - např. zda se mohl kabel poškodit vadou v mobilu apod. Myslíme si však, že v případě vadného kabelu není nutné k prokázání vady dodávat mobilní telefon. Jedná se však o náš nezávázný názor a jiné orgány (např. Česká obchodní inspekce) mohou být jiného názoru.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
pokud se zákazník chce obrátit přímo na autorizované servisní středisko výrobce, je nutné v případě reklamace příslušenství, které bylo součástí originálního balení, dodat i přístroj - v tomto případě mobilní telefon. Hlavně je to z důvodu poskytnutí odpovídající kvality služby a garance, že zařízení po servisním zásahu odchází ve 100% stavu za splnění veškerých parametrů pro dané zařízení. Zároveň se i často stává, že závada není přímo v příslušenství, ale například v konektoru přístroje.
Pokud se reklamace týká výhradně příslušenství výrobku, vyhrazuje si autorizovaný servis nebo společnost Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o., v odůvodněných případech pro účely reklamace požadovat rovněž původní výrobek. Tato informace je též uvedena v záručních podmínkách, které jsou uvedeny na webu společnosti (https://www.samsung.com/cz/support/warranty).
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření společnosti reagovat a případně navrhnout kompromis, na kterém by se strany mohly shodnout.
Dobry den , priste kupuji jinou znacku protoze nesouhlasim s politikou samsungu!
Společnost již neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.