Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.12.2014 jsem si u této majitelky butiku zakoupila nový zimní kabát.Po cca 3týdnech jsem zjistila,že podšívka je delší než rukávy a pořád z rukávů kouká.Zašla jsem tedy kabát reklamovat.A nebylo mi nabídnuto jiné zvoží tedy jiný kabát jen úprava u švadleny.Oprava trvala 3dny a já jsem se chtěla s majitelkou domluvit na případné slevě neboť na to,že zboží dle jejího tvrzení je dovezené z Itálie a hned bylo opravované považuji za druhotné a nikoli první jakosti v ceně 2600kč,což v dnešní době není málo.Má tedy nárok na nějakou reklamaci nebo nikoli.S majitelkou se slušnou formou nedá na ničem domluvit.Kabát po opravě jsem ještě nepřevzala.Zdvořilým a smírným způsobem jsem se chtěla s ní domluvit,ale bohužel nelze.
zimní 3/4 kabát s kapucou lemovanou umělou kožešinou
Snížení ceny za opravu kabátu.Případně vrácení peněz neboť ve zboží nemám důvěru,že je kvalitou jedničkové z dovozu jak je tvrzeno.
|
Tweet |
Spotřebiteli plynou z nesplněné jakosti zboží při převzetí nároky vyplývající z ustanovení § 2169 občanského zákoníku, dle kterého je spotřebitelovým primárním nárokem právo na výměnu zboží, pokud není tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Zákon sice umožňuje spotřebiteli požadovat slevu, tento nárok ale předpokládá, že vada nebude prodávajícím odstraňována. V tomto případě došlo k odstranění vady opravou a jiná práva z vadného plnění již uplatnit nelze.
Paní Novotnou se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatelky zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.