Společnost


Jitka Novotná

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5726Oprava nového kabátu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Jitka Honzíková

Znění stížnosti

12.12.2014 jsem si u této majitelky butiku zakoupila nový zimní kabát.Po cca 3týdnech jsem zjistila,že podšívka je delší než rukávy a pořád z rukávů kouká.Zašla jsem tedy kabát reklamovat.A nebylo mi nabídnuto jiné zvoží tedy jiný kabát jen úprava u švadleny.Oprava trvala 3dny a já jsem se chtěla s majitelkou domluvit na případné slevě neboť na to,že zboží dle jejího tvrzení je dovezené z Itálie a hned bylo opravované považuji za druhotné a nikoli první jakosti v ceně 2600kč,což v dnešní době není málo.Má tedy nárok na nějakou reklamaci nebo nikoli.S majitelkou se slušnou formou nedá na ničem domluvit.Kabát po opravě jsem ještě nepřevzala.Zdvořilým a smírným způsobem jsem se chtěla s ní domluvit,ale bohužel nelze.


Produkt

zimní 3/4 kabát s kapucou lemovanou umělou kožešinou


Požadované řešení

Snížení ceny za opravu kabátu.Případně vrácení peněz neboť ve zboží nemám důvěru,že je kvalitou jedničkové z dovozu jak je tvrzeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 12:08, před 10 lety

Spotřebiteli plynou z nesplněné jakosti zboží při převzetí nároky vyplývající z ustanovení § 2169 občanského zákoníku, dle kterého je spotřebitelovým primárním nárokem právo na výměnu zboží, pokud není tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Zákon sice umožňuje spotřebiteli požadovat slevu, tento nárok ale předpokládá, že vada nebude prodávajícím odstraňována. V tomto případě došlo k odstranění vady opravou a jiná práva z vadného plnění již uplatnit nelze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 11:58, před 9 lety

Paní Novotnou se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatelky zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.