Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, již po několikáté nefunguje aplikace na slevu zboží. Můžete mi vysvětlit proč nemáte klasické kupony? Které tento problém řeší. Například teď na másle a kešu oříšky. Je to klasická klamavá reklama a akorát tím odrazujete zákazníky. Prodavačky na tohle řešení nemají a nemají ani dost trpělivosti a žádný manažer není k dispozici.
Fungující aplikace nebo klasické tištěné kupony.
|
Tweet |
Z výše uvedeného vyplývá, že se nejspíše jedná o technickou chybu. Protože služba není poskytnuta ve kvalitě odpovídající účelu, je možné službu u prodejce reklamovat.
Dobrý den, paní Švestková, mrzí nás, máte-li s naší aplikací problémy. :-( Rádi bychom Vám pomohli, nicméně my zde nemáme možnost situaci prověřit a případně řešit. Doporučujeme Vám zkusit aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat či provést její aktualizaci, máme zkušenost, že v některých případech se tím problém vyřeší. Pokud to nepomůžete, obraťte se prosím na náš zákaznický servis prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách, kolegové se Vám budou rádi věnovat a zodpoví též i Vaše případné dotazy. Děkujeme za pochopení. Přejeme Vám hezký den a děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.