Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57267Nefungující aplikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2022, před 3 lety

Hana Švestková

Znění stížnosti

Dobrý den, již po několikáté nefunguje aplikace na slevu zboží. Můžete mi vysvětlit proč nemáte klasické kupony? Které tento problém řeší. Například teď na másle a kešu oříšky. Je to klasická klamavá reklama a akorát tím odrazujete zákazníky. Prodavačky na tohle řešení nemají a nemají ani dost trpělivosti a žádný manažer není k dispozici.


Požadované řešení

Fungující aplikace nebo klasické tištěné kupony.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 09:42, před 3 lety

Z výše uvedeného vyplývá, že se nejspíše jedná o technickou chybu. Protože služba není poskytnuta ve kvalitě odpovídající účelu, je možné službu u prodejce reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2022 10:43, před 3 lety

Dobrý den, paní Švestková, mrzí nás, máte-li s naší aplikací problémy. :-( Rádi bychom Vám pomohli, nicméně my zde nemáme možnost situaci prověřit a případně řešit. Doporučujeme Vám zkusit aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat či provést její aktualizaci, máme zkušenost, že v některých případech se tím problém vyřeší. Pokud to nepomůžete, obraťte se prosím na náš zákaznický servis prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách, kolegové se Vám budou rádi věnovat a zodpoví též i Vaše případné dotazy. Děkujeme za pochopení. Přejeme Vám hezký den a děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2022 23:31, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:53, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.