Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
neuznaná reklamace
Jde už o třetí reklamaci ohledně skůtru ZIPP QUANTUM 125. První reklamace asi po 3 dnech, zkolabovala elektrika- blinkry nešly. To jsme solečně vyřešili. Druhá reklamace- zkolaboval totálně motor. To se také vyřešilo úspěšně. Dále zkolaboval baterie. Musel jsem koupit novou á 780kč. Tady už nastal problém, přestali komunikovat. Nešel vysunout boční držák motorky. Opraváře jsem si musel shánět sám.
Chci proplatit alespoň tu baterii. Skůtr je ještě rok v záruce
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy je možné, pokud se na věci v záruční době vyskytnou opakovaně tři stejné nebo čtyři různé vady; tyto vady ale musí prodávající uznat v reklamačním řízení, příp. pokud reklamaci zamítne, tak je třeba prokázat jejich existenci znaleckým posudkem.
Reklamace se uplatňuje u prodávajícího, který má povinnost ji v 30denní lhůtě vyřídit a vydat potvrzení o uplatnění reklamace a způsobu jejího vyřízení. Je možné si dohodnout, že si spotřebitel věc nechá opravit sám, ale prodávajícího to nezbavuje povinnosti vydat reklamační protokol.
Pokud prodávající v zákonné lhůtě reklamaci nevyřídí, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Jestliže nelze reklamaci uplatnit telefonicky nebo emailem, je vhodné ji uplatnit písemně s dodejkou.
Pokud se na věci vyskytne vada, která je nepodstatným porušením smlouvy, má spotřebitel nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Je však třeba, aby přítomnost vady prodávající uznal v reklamačním řízení. Když si spotřebitel nechá věc opravit bez uplatnění reklamace, nemůže se domáhat náhrady nákladů. Pokud je však schopný prokázat přítomnost vady, mohl by žádat přiměřenou slevu, pokud reklamaci uplatnil a uplynula lhůta pro její vyřízení.
Dobrý den
Z informačního emailu od společnosti dTest jsme se dozvěděli,že pan Kryl na naši společnost vznáší obvinění ohledně neuznané reklamace baterie ze skůtru. Reklamaci jsme těžko mohli neuznat,když k nám žádná reklamace,ani baterie nebyla doručena. Pan Kryl naši společnost nekontaktoval žádným způsobem a mylně zde uvádí,že s ním nijak nekomunikujeme.Chci zdůraznit,že vždy,pokud se vyskytne problém,tento řešíme ke spokojenosti našich klientů.
Baroš Martin
/ majitel /
Jak již bylo uvedeno v našem stanovisku, pokud spotřebitel neuplatnil reklamaci a věc si nechal opravit, nemá právo na úhradu těchto nákladů z titulu tvrzené vady. V tomto případě by tedy musel prokázat, že reklamaci řádně uplatnil a pokud již byla vada odstraněna, mohl by si nárokovat přiměřenou slevu, pokud byla marně uplynula lhůta pro vyřízení reklamace, anebo v případě, kdyby byla reklamace zamítnuta a spotřebitel by prokázal, že se skutečně jednalo o vadu. Pokud se na zboží vyskytují jiné vady, které spotřebitel nereklamoval, měl by tak učinit bez zbytečného odkladu u prodávajícího.
Dobrý den, za 1, je mi z toho všeho nanic, mám uložené některé zprávy které jsem p. Barošovi posílal, kde jsem ho žádal o doplatek za opravu v servisu, proplacení baterie atd. Jestliže p. Baroš projevil dobrou vůli, tak ať se se mnou spojí a uvedeme vše do pořádku, pro nás oba. Dtest budu o všem informovat.Zatím je to slovo proti slovu. Originál šeku za opravu skůtru mám já. kryl
Vzhledem k tomu, že se podnikatel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: vše je vyřešeno, nehoda a moto je odepsané kryl