Společnost


Martin Baroš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5727Společnost se mnou vůbec nekomunikuje ohledně reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Vladislav Kryl

Znění stížnosti

neuznaná reklamace


Produkt

Jde už o třetí reklamaci ohledně skůtru ZIPP QUANTUM 125. První reklamace asi po 3 dnech, zkolabovala elektrika- blinkry nešly. To jsme solečně vyřešili. Druhá reklamace- zkolaboval totálně motor. To se také vyřešilo úspěšně. Dále zkolaboval baterie. Musel jsem koupit novou á 780kč. Tady už nastal problém, přestali komunikovat. Nešel vysunout boční držák motorky. Opraváře jsem si musel shánět sám.


Požadované řešení

Chci proplatit alespoň tu baterii. Skůtr je ještě rok v záruce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:16, před 10 lety

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud se na věci v záruční době vyskytnou opakovaně tři stejné nebo čtyři různé vady; tyto vady ale musí prodávající uznat v reklamačním řízení, příp. pokud reklamaci zamítne, tak je třeba prokázat jejich existenci znaleckým posudkem.

Reklamace se uplatňuje u prodávajícího, který má povinnost ji v 30denní lhůtě vyřídit a vydat potvrzení o uplatnění reklamace a způsobu jejího vyřízení. Je možné si dohodnout, že si spotřebitel věc nechá opravit sám, ale prodávajícího to nezbavuje povinnosti vydat reklamační protokol.

Pokud prodávající v zákonné lhůtě reklamaci nevyřídí, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Jestliže nelze reklamaci uplatnit telefonicky nebo emailem, je vhodné ji uplatnit písemně s dodejkou.

Pokud se na věci vyskytne vada, která je nepodstatným porušením smlouvy, má spotřebitel nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Je však třeba, aby přítomnost vady prodávající uznal v reklamačním řízení. Když si spotřebitel nechá věc opravit bez uplatnění reklamace, nemůže se domáhat náhrady nákladů. Pokud je však schopný prokázat přítomnost vady, mohl by žádat přiměřenou slevu, pokud reklamaci uplatnil a uplynula lhůta pro její vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2015 11:44, před 10 lety

Dobrý den

Z informačního emailu od společnosti dTest jsme se dozvěděli,že pan Kryl na naši společnost vznáší obvinění ohledně neuznané reklamace baterie ze skůtru. Reklamaci jsme těžko mohli neuznat,když k nám žádná reklamace,ani baterie nebyla doručena. Pan Kryl naši společnost nekontaktoval žádným způsobem a mylně zde uvádí,že s ním nijak nekomunikujeme.Chci zdůraznit,že vždy,pokud se vyskytne problém,tento řešíme ke spokojenosti našich klientů.

Baroš Martin
/ majitel /

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:36, před 10 lety

Jak již bylo uvedeno v našem stanovisku, pokud spotřebitel neuplatnil reklamaci a věc si nechal opravit, nemá právo na úhradu těchto nákladů z titulu tvrzené vady. V tomto případě by tedy musel prokázat, že reklamaci řádně uplatnil a pokud již byla vada odstraněna, mohl by si nárokovat přiměřenou slevu, pokud byla marně uplynula lhůta pro vyřízení reklamace, anebo v případě, kdyby byla reklamace zamítnuta a spotřebitel by prokázal, že se skutečně jednalo o vadu. Pokud se na zboží vyskytují jiné vady, které spotřebitel nereklamoval, měl by tak učinit bez zbytečného odkladu u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2015 13:48, před 10 lety


Vladislav Kryl

Dobrý den, za 1, je mi z toho všeho nanic, mám uložené některé zprávy které jsem p. Barošovi posílal, kde jsem ho žádal o doplatek za opravu v servisu, proplacení baterie atd. Jestliže p. Baroš projevil dobrou vůli, tak ať se se mnou spojí a uvedeme vše do pořádku, pro nás oba. Dtest budu o všem informovat.Zatím je to slovo proti slovu. Originál šeku za opravu skůtru mám já. kryl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 14:32, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se podnikatel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.7.2015 16:08, před 9 lety


Vladislav Kryl

Hodnocení:

Komentář: vše je vyřešeno, nehoda a moto je odepsané kryl