Společnost


Alistra s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5728Jedno zboží dvakrát placeno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Mirek Miksa

Znění stížnosti

Přes internet jsem zakoupil 2.X USB kabel BELKIN celková hodnota 474.Kč
Toto zboží jsem platil předem-převodem na jejích účet.Oni mi však omylem
zaslali balík jako dobírku zaplatit znovu 474.Kč.Emailem jsem se dotazoval
proč to tak je-zdělili mi,že z jejích strany došlo k omylu abych dobírku
474.Kč zaplatil,že okamžitě mi zašlou přeplacenou částku na můj účet,který jsem jim zaslal.Zboží jsem zaplatil 2.1.2015,ale přeplacenou čásku mi nezaslali.Mám doklady že jsem jim zaplatil 1.převodem 474.Kč a dobírkou
474.Kč znovu.Na dotazy Emailem internetový obchod neodpovídá.


Produkt

Jednalo se o USB kabel Belkin 1.8m -2.Kusy


Požadované řešení

Zasláním přeplacené částky na můj účet v hodnotě 474.Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 16:45, před 10 lety

Pokud byla částka uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno a dodáno jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost vyzval k vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Výzvu s uplatněním práva na vydání bezdůvodného obohacení je nutné adresovat a doručit tomu, kdo finanční částku nabyl. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Dále výzvu doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se můžete svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 12:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.