Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internet jsem zakoupil 2.X USB kabel BELKIN celková hodnota 474.Kč
Toto zboží jsem platil předem-převodem na jejích účet.Oni mi však omylem
zaslali balík jako dobírku zaplatit znovu 474.Kč.Emailem jsem se dotazoval
proč to tak je-zdělili mi,že z jejích strany došlo k omylu abych dobírku
474.Kč zaplatil,že okamžitě mi zašlou přeplacenou částku na můj účet,který jsem jim zaslal.Zboží jsem zaplatil 2.1.2015,ale přeplacenou čásku mi nezaslali.Mám doklady že jsem jim zaplatil 1.převodem 474.Kč a dobírkou
474.Kč znovu.Na dotazy Emailem internetový obchod neodpovídá.
Jednalo se o USB kabel Belkin 1.8m -2.Kusy
Zasláním přeplacené částky na můj účet v hodnotě 474.Kč
|
Tweet |
Pokud byla částka uhrazena dvakrát, přičemž zboží bylo objednáno a dodáno jednou, jedná se v této části o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost vyzval k vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Výzvu s uplatněním práva na vydání bezdůvodného obohacení je nutné adresovat a doručit tomu, kdo finanční částku nabyl. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Dále výzvu doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se můžete svého nároku domáhat u soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.