Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost jménem 14 cestujících ze dne28.4 2022 ve stanici Břeclav.Včera jsme cestovali ze stanice Bratislava hl.st,mezinárodním rychlíkem Metropolitan EC 272 směr Praha hl.nadr.Tento rychlík vyjížděl z Bratislavy 20minut opožden z duvodu mimořádné události na trati.Do Břeclavi jsme dojeli v 19,25h a rychlík EC Moravia 100 s odjezdem 19,10h ujel a taktéž rychlík Moravan 815 s odjezdem 19,21 ujel.15 cestujích jedoucí směr Ostrava a Olomouc zustalo bezradně stát na nastupišti,jedna paní tělěsně postižená se z toho zhrotila a její manžel ji naštěstí pomohl potřebnýmy prášky.Cestování poté bylo velmi nepřijmné s přestupy,než se cestující dostali kolem pulnoci domu.Žádám o prošetrení teto nepříjemné udalosti.Děkuji-Babica Hynek
Zlepšit komunikaci mezi dispečery.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.