Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57284Opakované stornování "objednávky"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2022, před 3 lety

Lukáš Bešta

Znění stížnosti

Dobrý den,
opětovně mně byl zaslán nevyžádaný balíček s produkty Applecder + CBD (SCA) v ceně 999,-, který jsem si neobjednal. Stejný balíček mi byl zaslán již dříve po telefonickém kontaktu s odůvodněním, že se jedná o vzorek zdarma s naprosto nezávadným vyzkoušením. V balíčku byl ale dopis, že následující zásilka bude stát 999,- a návod na případné její stornování. Ale na zákaznický servis se dovolat nelze, mail na firmu neexistuje atd. (viz moje předchozí stížnost). 6.3. mi byl tedy zaslán stejný balíček s fakturou na výše zmíněnou částku, kterou jsem odmítl zaplatit, jelikož jsem žádnou smlouvu se společností neuzavřel a původní zásilka nešla nijak stornovat. U předchozí mojí stížnosti je navíc statut v řešení. Nyní mně přišla upomínka na nezaplacení faktury s dalšími úroky z prodlení. Opět se na zákaznický servis nedá dovolat ani jinak firmu kontaktovat. Obsah obou zásilek mám v neporušeném stavu, tudíž bych se chtěl zeptat, zda má smysl obě zásilka zpět odeslat s nějakým doporučeným dopisem o vypovězení objednávky.
Děkuji za odpověď


Produkt

CBD Oil +Apple cider


Požadované řešení

Jednoznačné stornování objednávky + doporučení, jak dále postupovat, jelikož jsem žádnou smlouvu neuzavřel a odmítám tudíž zásilku zaplatit a další dostávat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 14:38, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 23:43, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.