Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57287Zasílání zboží a upomínky i přesto, že bylo vše vzrušeno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2022, před 3 lety

Zdeňka Kratochvílová

Znění stížnosti

.Po obdržení "startovacího balíčku", číslo faktury 20001365 (vystavena 12.1.2022) jsem již 24.1.2022 na zákaznickém servisu tel. 227 191 219
zrušila další zasílání zboží. Hovor byl veden s p. N.T. v 12.22 hodin.
Pro jistotu jsem opětovně rušila zasílání zboží 8.2.2022 v 9.51 hodin u
p. K. Dne 18.3.2022 i přes toto zrušení dalšího zasílání zboží mi došel balíček - faktura 30010601. Téhož dne v 9.51 jsem volala na již uvedený
zákaznický servis, kde operátorka mě ujistila že ruší uvedenou fakturu a
zboží donesu na poštu a odešlu zpět. I přes tato opatření mi dne 29.4.2022
přišla upomínka na tuto fakturu !
I když jsem od smlouvy odstoupila již dne 24.1.2022, opakovaně 8.2.2022 a 18.3.2022 na uvedeném zákaznickém servisu, tak jsem dnes 29.4.2022 kdy mi přišla upomínka, doporučeně odeslala odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku dle § 1829, odst. 2 Občanského zákoníku a žádost o odstranění osobních údajů. Přiložila jsem též kopii podacího lístku na odeslání zboží zpět dne 18.3.2022. Dopis jsem ukončila větou: Od této chvíle to považuji za uzavřené a na další upomínky nebudu reagovat. Dopis jsem odeslala doporučeně na Zákaznický servis , PO Box 18, 120 00 Praha 2. Na radu
pracovnice České pošty byl připsán název společnosti "STANDER".
Snad tato nechvalně známá společnost mě už nechá na pokoji. Co víc mám
v této věci ještě udělat ?


Produkt

Olej CBD Stander vyráběný v Polsku a tablety AppleCiderVinegar


Požadované řešení

Upozornit uvedenou společnost na její nekalé praktiky a seznámit veřejnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 15:27, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 23:43, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.