Počet nahlášených stížností: | 173 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem si předplatné na stránce bdsm.perverz-seznamka.cz a chci ho zrušit, řídil jsem se všeobecným obchodními podmínkami stránky u které jsem si jej zakoupil podle kterých bych mě napsal e-mail kde cituji “Zaplacené VIP členství kreditní kartou může být ukončeno (vypovězeno) zasláním jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného poštou, zprávy e-mailem nebo využitím kontaktního formuláře na stránkách portálu), nejméně jeden (1) týden před vypršením takto uvedeného (zaplaceného) členství. Výpověď musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému a musí být adresována provozovateli portálu” podle kterého jsem zaslal e-mail s prohlášením o tom že si přeji ukončit předplatné ale nedostal jsem odpověď a předplatné nebylo zrušeno. Co mám dělat?
Zrušení předplatného
|
Tweet |
Dle bodu 5. obchodních podmínek společnosti (https://bdsm.perverz-seznamka.cz/terms) má být obdržení písemné výpovědi potvrzeno do 7 dnů. Jestliže spotřebitel splnil všechny náležitosti výpovědi, domníváme se, že smlouva vypovězena byla a společnost porušila své smluvní podmínky (jestliže od výpovědi uběhlo více než 7 dní).
Z průběžného projití obchodních podmínek není jasné, zda závazek po vypovězení zanikne ihned, či až po uplynutí doby, na kterou je profil předplacený. V každém případě by však již nemělo dojít ke strhávání dalších plateb. Pokud by k tomu docházelo, může se spotřebitel bránit právě zaslanou výpovědí, která by měla dokazovat, že společnost nemá právní důvod k získávání peněžních prostředků spotřebitele.
Pokud by chtěl spotřebitel mít jistotu, že výpověď byla řádná, může využít i formulář (zde: https://bdsm.perverz-seznamka.cz/support/) nebo doporučený dopis na adresu CB Media Limited, Spaces Business Center Elstow Road, Suite #A3, Bedford, MK42 8PL, United Kingdom.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.