Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57303Platba za nevyžádanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2022, před 3 lety

Štěpán Šperl

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi přišla sms že mi bylo strzeno z účtu 299kč za jakési služby a aktivované předplatné, ale nic z toho jsem si nevyžádal. V následné zprávě jsem snad předplatné zrušil a u operátora zakázal platby tohoto typu, ale peníze už mi byly strženy.Znění sms: Vitejte na CFM https://cz.esrlive.com. Predplatne 299Kc na mesic. Zruseni nebo pomoc: https://cz.esrlive.com/index.cfm?GO=UNSUBSCRIBE_FORM, +420255786511.


Požadované řešení

Zrušení předplatného a vrácení penez které byly neoprávněně strženy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 13:57, před 3 lety

Spotřebitel je povinen platit jen za zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Existenci objednávky přitom musí prokázat podnikatel.

Jestliže tedy k objednávce nedošlo, nemůže si podnikatel účtovat peníze za jeho službu. Jestliže k registraci a následnému zaúčtování platby stačí telefonní číslo (bez ověření např. zadáním kódu ze SMS), domníváme se, že služba není dostatečně zabezpečena a společnost nebude mít možnost prokázat, že došlo k objednávce spotřebitelem, neboť tam jeho číslo mohl zadat kdokoliv.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 22:23, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.