Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes mi přišla sms že mi bylo strzeno z účtu 299kč za jakési služby a aktivované předplatné, ale nic z toho jsem si nevyžádal. V následné zprávě jsem snad předplatné zrušil a u operátora zakázal platby tohoto typu, ale peníze už mi byly strženy.Znění sms: Vitejte na CFM https://cz.esrlive.com. Predplatne 299Kc na mesic. Zruseni nebo pomoc: https://cz.esrlive.com/index.cfm?GO=UNSUBSCRIBE_FORM, +420255786511.
Zrušení předplatného a vrácení penez které byly neoprávněně strženy.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit jen za zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Existenci objednávky přitom musí prokázat podnikatel.
Jestliže tedy k objednávce nedošlo, nemůže si podnikatel účtovat peníze za jeho službu. Jestliže k registraci a následnému zaúčtování platby stačí telefonní číslo (bez ověření např. zadáním kódu ze SMS), domníváme se, že služba není dostatečně zabezpečena a společnost nebude mít možnost prokázat, že došlo k objednávce spotřebitelem, neboť tam jeho číslo mohl zadat kdokoliv.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.