Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#57312Neuznaná reklamace Z Fold2 5G

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Ivo Pátek

Znění stížnosti

Po třičtvrtě roce od koupě tohoto telefonu se mi najednou uprostřed toho ohebného displaye objevila bublina pod fólií (známý problém drtivé většiny uživatelů tohoto telefonu), bublinu jsem pomocí papírového kapesníčku posunul k okraji abych se jí zbavil, nicméně v místě, kudy vyšla, se fólie začala olupovat.
Již někdy měsíc po koupi jsem kontaktoval emailem servis VSP data s dotazem ohledně záruční výměny této fólie, protože přesně v ohybu se po okrajích olupuje, nikdo mi nikdy na můj dotaz neodpověděl, teď když se začala ta fólie takhle loupat v okolí fotoaparátu jsem kontaktoval moje galaxy, dorazil kurýr, telefon vyzvedl, odvezl do servisu, abych se posléze dozvěděl, že jsem ai údajně tu fólii zničil sám (bez jakýchkoliv detailů) a cenovou nabídkou na bezmála tisíc korun (u fólie, kde se originální díl dá koupit na internetu za 3 libry + 100kč za dopravu). Mají to velmi dobře vymyšlené, smejdská fólie, která se poškodí slkoro na každém Foldu - zákazník je NUCEN ji na telefonu nechat, protože je součástí displaye a jako bonus, VSP data vám nepodá žádné informace, ale když už jim tam telefon v domnění, že se jedná o záruční opravu předáte, následně se dozvíte, že pokud s jejich neodůvodněnou údajně pozáruční opravou nesouhlasíte, musíte uhradit "náklady na dopravu a diagnostiku".


Produkt

"Autorizovaný" servis VSP data


Požadované řešení

Žádné řešení není, pouze budu kontaktovat primo samsung (nikoliv českou pobočku, ale jejich nadřízené) aby někdo věděl, jak se tady jedná se zákazníky, kupujícími jejich top modely. Možná by se samsung měl zamyslet nad změnou smluvních partnerů, protože VSP data znám už z minulosti, kdy byl jejich velký servis nedaleko Palmovky v Praze a byl autorizovaným servisem Nokie a byl jsem tam několikrát svědkem toho, že se tam zákazníkům úplně obyčejně lhalo a podávaly se jim tam polopravdy, aby zákazník naprosto zbytečně vyhodil peníze za servis, který nepotřebuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 16:12, před 3 lety

Přestože byla reklamace zamítnuta, nelze po spotřebiteli chtít zaplatit náklady diagnostiky. Reklamace zboží je právem spotřebitele a nemůže tak být omezena povinností hradit náklady při ní vzniklé. Snadno by pak mohlo dojít k situacím, kdy spotřebitelé budou mít strach reklamovat své zboží, neboť by se jim to finančně nevyplatilo. Pokud je ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách společnosti uvedeno něco jiného, pak se taková část smlouvy nepoužije. Společnost je tak povinna spotřebiteli vydat mobilní telefon zpět.

K ceně výměny (která neprobíhá v rámci reklamace):
Protože by se jednalo o smlouvu o dílo, určuje si cenu sám zhotovitel. Vzhledem k tomu, že cena sklíčka je jednou, nikoliv jedinou položkou, domníváme se, že cena nemusí být nepřiměřená (záleží na dalších okolnostech).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2022 12:55, před 3 lety

Dobrý den,

dle dostupných interních informací je Váš podnět řešen v rámci našeho kontrolního oddělení.

S ohledem na tuto skutečnost Vás požádáme o vyčkání na výsledek prošetření ze strany příslušného oddělení, o kterém budete informován v konečném stanovisku.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2022 08:22, před 3 lety

Stížnost prozatím přeřadíme zpět na spotřebitele a prosíme ho, aby nás informoval o výsledku prošetření případu ze strany společnosti. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.5.2022 10:36, před 3 lety


Ivo Pátek

Dnes začíná třetí týden, kdy jsem bez telefonu (to je opravdu tragikomické, čekat na výměnu fólie tři týdny).

Servis, ani Samsung nekomunikuje, nevím co to má znamenat a co si o tom mám myslet, až když jsem kontaktoval podporu vsp data a použil jsem termíny jako je DAS a ČOI, tak odtamtud někdo milostivě odpověděl (což je vtipné,
na můj dotaz "jak jsem si to poškození způsobil sám" se nikdo od 29. minulého měsíce odpovědět neunavoval) a to stejně jen "že mám kontaktovat samsung, moje galaxy", takže můj telefon se jen tak ze srandy válí někde u nich v Sezimovo Ústí a nikdo se tím netrápí.

Nechápu, proč neproběhla oprava a tahle tahanice o oprávněnosti/neoprávněnosti reklamace se neřeší následně, namisto toho vsp data opravu prostě zastavilo a čeká na "vyjádření samsungu" a to teda budu opravdu hodně nepříjemná osoba v okamžiku, kdy to samsung zamítne - protože to bude znamenat, že jsem byl bez telefonu ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ a ještě za to budu muset platit.

Doufám, že někdo kdo uvažuje o koupi některé z ohýbacích vlajek si tohle martirium přečte a koupi si rozmyslí, protože kdybych věděl jak se zachází s majiteli tohoto typu telefonů, v životě by mě ani nenapadlo za něj tolik peněz vyhodit. A já blbec jsem nevěřil podobným zkušenostem lidí na FB, myslel jsem si, že jsou to jen trollové :((, myslel jsem si, že většina z nich jsou proste inteligenti, co si telefon opravdu rozbíjí sami a pak si stěžují, ale když vidím, že se tohle odehrává mě, aniž bych opravdu sám ten telefon nějak poškodil, dělá se mi na nic, předpokládám že až se na tom vnitřním displayi objeví v ohybu praskliny bez mého přičinění, taky se nebude jednat o záruční opravu, ale udělal jsem si to sám i když je to dalším milým známým problémem řady Z a mraky lidí z celého světa si na to stěžují. Příště až se zase objeví bublina uprostřed, tak telefon prostě zaklapnu, zničím tím display za dvacítku a chci vidět tu reklamaci.

Až se to vyřídí, ať už jakkoliv, dám sem informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 14:43, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.