Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#57313Výkup vratných lahví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Peter Zimmermann

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes 1.5.22. v 9.00 jsem šel do tesca Národní praha 1 nakupovat tak sem chtěl vrátit lahve které jsem včera nakoupil na tom samém místě. Lahvomat byl mimo provoz a bylo tam napsáno, že to odebírají vedle v bille. I tam měli vypnutý lahvomat tak jsem se vrátil a šel na informace a tam mi řekl pan že lahve mi neodebere. Já jsem mu řekl že to nahlásím ČOI a on na to ať to nahlásím. A tak jsem odešel bez nákupu domů.


Požadované řešení

šetření od vedení tesco


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 14:59, před 3 lety

Podle § 9 odst. 5 zákona č. 477/2001 Sb., o obalech, má osoba (prodejce), která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně povinnost zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Domníváme se tak, že společnost nevykoupením porušila svou povinnost.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 14:44, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.