Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57314Lhaní zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Kristian Marusiak

Znění stížnosti

Dobrý den včera sem byl nakoupit u vás na prodejně v Hradci Králové Akademika Bedrny na dveřích máte 4 nálepky že přijímače stravenky typu endered na pokladni kase mi nějaká slečna vietnamské národnosti nevěděla říct důvod neakceptování stravenky endered kterou sem chtěl platit máte tam 4 nálepky že je přijímáte a ve finále neberete tohle považujú za lhaní zákazníkovi a budeme to řešit oficiální cestou vše máme vyfocený a dnes doobeda posíláme veškeré podrobnosti na ČOI-ku mějte hezký den jak sem měl u vás já i s ostudou že lidi koukali jak kdyby sem platil falešnými bankovkami vedoucího dne sem se dověděl že nemáte což je taky fajn každej dá ruce pryč a starejte se sami krásná práce dnes tam byl kolega nevzali stravenky ani jemu vše máme natočené a dál budeme postupovat zákonní cestou.plus další věc nechápu od čeho máte tu paní na ostraze když tam v čase otevřeného obchodu přímo medzi vchodovejma dverma chlastaj bezdomovci a tá paní se jde radši schovat do zadu k pečivu proč? Protože nechce danou situaci adekvátně řešit za mne jste nejhorší obchod vůbec zlatí Vietnamci


Produkt

Stravenky Endered tickets restaurant


Požadované řešení

Řešení vám navrhne čoika nikoliv já tohle je systematický lhaní zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 16:21, před 3 lety

Dle stránek společnosti (https://www.penny.cz/stranka/nase-sluzby) je možné platit mimo jiné "poukázkami Ticket Compliments (dárková poukázka) od společnosti Edenred a také poukázkami hmotné nouze Edenred Service, Šek Service a Asistence Pass."

Jestliže spotřebitel měl některou z těchto poukázek, mělo mu být umožněno zaplatit. Pokud tak obchodník neučinil, jednal v rozporu s informacemi, které spotřebitelům dává.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:31, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.