Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.1. mi přišla od České pošty potvrzující sms zpráva , že mi bude doručená zásilka DR0127583767X .Ten den jsem od 8h. - 17:15 byla celý den doma, aby mne zastihla doručovatel/ka doma.V 17:15 mi přišla sms zpráva, že balík je uložený na poště, jelikož doručovací pokus nebyl úspěšný.
Bohužel takový způsob , přístup k lidem se mi stal už několikrát, jde evidentně o klamné a neseriozní jednání ke klientům.
Podávala jsem jak písemnou , tak i telefonickou formou stížnost a vždy se vše po chvíli opakuje znovu.
Co jsem vyrozuměla od lidí, kteří bydlí ve stejným domě, je to pro všechny zcela běžná situace a nikdo nic s tím nedělá.
Není možné, aby lidi nutili být po celý den doma,aby pak poslali lživou sms zprávu o neúspěšném doručení.
Podávám stížnost už i panu řediteli pro Prahu a i přímo paní ombudsmance.Musím, jelikož jde o trvající ,dlouhodobý a nijak řešitelný stav.
číslo zásilky DR0127583767X
Ráda bych vyjádření o postupu.
Děkuji
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.