Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes jsem synovi připravila k obědu tzv. bramborové dílky se slupkou firemní značky Billa Dítě si stěžovalo na zápach a chuť ( některých dílků) a musela jsem mu dát za pravdu po následném ochutnání. Promiňte, že to tak napíši, ale chutnalo to (smrdělo) tak, jakoby do toho byla přidána masokostní moučka. Tedy tak si zhruba představuji, že by mohla chutnat, protože smrad byl úplně typický, kafilérní. Ještě mne napadá kafilérní tuk, protože si nedovedu představit, že by se do brambor něco takového (jako moučka) nějak dalo, ale tuk by takto někdo použít mohl. V podstatě to bylo nepoživatelné. Vyplivli jsme to oba. Jelikož jsem hned po upečení dva kousky ochutnala a zdály se mi normální, tak jsem si myslela, že si dítě vymýšlí, ale pak jsem zjistila, že nevymýšlí. Dítě tvrdilo, že to smrdí jako hnůj nebo chlév.(nezná masokostní moučku).
Ještě doplním, že návod k přípravě jsme dodrželi, navíc jsme tyto brambory nekupovali poprvé, tak jsme věděli, jak asi mají chutnat.
Expirace: 24/11/2023 Šarže: L 1328 040 0858
Nechci vrátit peníze, protože od toho nemáme účet, měli jsme to v mražáku nějakou dobu, ale chci poprosit o ověření, zda něco není v nepořádku v technologickém postupu výroby.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě, že má spotřebitel podezření na zanedbání nebo porušování pravidel pro zpracování a skladování potravin, může se se svým podnětem obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Zde přikládáme link pro případné podání podnětu: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx .
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.