Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#57322Potato Wedges western Style Billa - kvalita, složení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Kateřina Trávníčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem synovi připravila k obědu tzv. bramborové dílky se slupkou firemní značky Billa Dítě si stěžovalo na zápach a chuť ( některých dílků) a musela jsem mu dát za pravdu po následném ochutnání. Promiňte, že to tak napíši, ale chutnalo to (smrdělo) tak, jakoby do toho byla přidána masokostní moučka. Tedy tak si zhruba představuji, že by mohla chutnat, protože smrad byl úplně typický, kafilérní. Ještě mne napadá kafilérní tuk, protože si nedovedu představit, že by se do brambor něco takového (jako moučka) nějak dalo, ale tuk by takto někdo použít mohl. V podstatě to bylo nepoživatelné. Vyplivli jsme to oba. Jelikož jsem hned po upečení dva kousky ochutnala a zdály se mi normální, tak jsem si myslela, že si dítě vymýšlí, ale pak jsem zjistila, že nevymýšlí. Dítě tvrdilo, že to smrdí jako hnůj nebo chlév.(nezná masokostní moučku).
Ještě doplním, že návod k přípravě jsme dodrželi, navíc jsme tyto brambory nekupovali poprvé, tak jsme věděli, jak asi mají chutnat.


Produkt

Expirace: 24/11/2023 Šarže: L 1328 040 0858


Požadované řešení

Nechci vrátit peníze, protože od toho nemáme účet, měli jsme to v mražáku nějakou dobu, ale chci poprosit o ověření, zda něco není v nepořádku v technologickém postupu výroby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 10:38, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě, že má spotřebitel podezření na zanedbání nebo porušování pravidel pro zpracování a skladování potravin, může se se svým podnětem obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Zde přikládáme link pro případné podání podnětu: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:33, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.