Společnost


ČESKÁ TELEVIZE

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57323Poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Petr Blaha

Znění stížnosti

čt mě žaluje za poplatky čt -ale já od roku 2014 po smrti maminky čt nemám
nebyli prostředky na placení dalších kanálu tak jsem celé zrušil a tv odvezl na sběrný dvůr na víc upozorńuji, že ani kdybych tv měl mám jen příjem PID na syna a jiný příjem nemám, čt nechce ani dodatečně vše ukončit
mě právnickým sporem ,ale vznikne že budu nucen zaplatit synovi asistentku- proto-že k soudu ho brát nemohu ( z důvodu jeho ZP )

Podle mého když tv nemám proč bych měl platit poplatky ,
předem děkuji za poradu P.Blaha Dis


Požadované řešení

ukončení nesmyslné žaloby ,či vysvětlení situace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 10:12, před 3 lety

Dle § 3 odst. 2 zákona č. 348/2005 Sb., o rozhlasových a televizních poplatcích je poplatníkem televizního poplatku je fyzická osoba nebo právnická osoba, která vlastní (nebo drží déle než měsíc) televizní přijímač.

Osvobozeny od poplatků jsou mimo jiné osoby, které mají za uplynulé kalendářní čtvrtletí čistý příjem ve výši nižší než 2,15násobek životního minima (§ 4 odst. 2 stejného zákona).

Nesplňuje-li však spotřebitel výše uvedenou podmínku a domáhá se neplacení jen na základě toho, že nevlastní televizní přijímač, dopadá na něj podle § 8 odst. 8 povinnost odhlásit se od těchto poplatků - neučinil-li tak, porušil svou povinnost a domníváme se, že se tak nemůže právně domáhat prominutí poplatků. Odhlásit se lze čestným prohlášením (formuláře a kontakty lze nalézt zde: https://poplatky.ceskatelevize.cz/formulare).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:37, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.