Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#57324Neoprávněné odesílání sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Veronika Jenčová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.8.2021 mi byla neoprávněně odeslána sms ve výši 99,- na tel. číslo 909 300 99, dále pak 18.8.2021 ve výši 99,- na tel. číslo 903 09 099 a ve dnech 18.8.2021, 30.8.2021, 6.9.2021 a 13.9.2021 ve výši 4x99,- = 396,- na tel. číslo 903 03 099. Odesílání zpráv jsem ukončila sms STOP a u mobilního operátora jsem zablokovala tyto čísla. Nic jsem si nikdy na těchto číslech neobjednávala. Tímto Vás žádám o navrácení částky ve výši celkem 594,- Kč na účet. Již jsem jednu stížnost podala ale po 7 měsících to bylo ukončeno z důvodu, že se druhá strana nějak nevyjádřila. Takže hodlám dále pokračovat ve stížnosti na danou společnost. Děkuji Jenčová


Požadované řešení

Vrácení platby na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 10:45, před 3 lety

Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Ke vzniku smlouvy nemusí být potřeba písemný ani hlasový souhlas. Postačit může i "kliknutí" v případě, že podnikatel spotřebitele prokazatelně poučí o právech a povinnostech plynoucích ze smlouvy (včetně ceny apod.). Smlouva tedy mohla vzniknout, přestože spotřebitel "nic nepodepsal".

V případě, kdy spotřebitel za určitou službu (stejně jako za zboží) zaplatí, má podnikatel povinnost tuto službu dodat. V případě, že by tak neučinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení, které by spotřebiteli musel vrátit a to za určitých podmínek i s úroky.

Vzhledem k tomu, že spotřebitel o službu nemá zájem, doporučujeme ji preventivně vypovědět (tím nedojde k uznání existence smlouvy), případně od smlouvy odstoupit (to ale v podobných případech poskytování služeb často není možné). Výpověď je vhodné zaslat písemně na adresu prodávajícího, neboť má spotřebitel následně v ruce důkaz o vypovězení dané smlouvy. Prvně však musí spotřebitel zjistit, s jakou společností smlouvu údajně uzavřel, v čemž mu ComGate Payments, a.s. může jako zprostředkovatel platby pomoci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.