Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dnes jsem navštívil restauraci KFC České Vrbné. Poté co jsem si na přístroji objednal, jsem zasedl abych vymyká na svou objednávku. Na tabuli svítilo asi dalších 10 objednávek. Když každá z nich trvala zhruba 15 minut jsem znejistil a pozoroval personální který absolutně nezvládal svou práci. Po zhruba 50ti minutách se na výdajové tabuli objevila moje objednávka. Jenže objednávka jaksi svítila jen na tabuli k výdeji již nedošlo. Po dotazu zda mi bude objednávka vydána mi bylo sděleno, že jí tam nemají, ale mohou začít s přípravou znovu :)) na nedělní večer skvělá zábava v tomto podniku, se kterým bohužel nemám takovouto špatnou zkušenost poprvé. Nakonec došlo k refundaci platby bez jediného odškodnění pouze slovní omluva. Skvělá práce zdejšího personálu a této směny, kteří jsou opravdovým profesionály.
Nevydaný objednávka
Od této společnosti již nic nechci a neočekávám.
|
Tweet |
Společnost má povinnost vydat spotřebiteli objednané a zaplacené zboží, neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a spotřebitel by v krajním případě měl právo na odstoupení.
Ze stížnosti vyplývá, že společnost odstoupení od smlouvy sama nabídla a společnost peníze ihned vrátila. Další nároky, kterými by mohla být například sleva na další nákup, jsou pouze na dohodě stran a nelze je právně vymáhat - společnost by tak mohla učinit například pro udržení dobrých vztahů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.