Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57326Adam Drabek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2022, před 3 lety

Adam Drábek

Znění stížnosti

Dnes jsem navštívil restauraci KFC České Vrbné. Poté co jsem si na přístroji objednal, jsem zasedl abych vymyká na svou objednávku. Na tabuli svítilo asi dalších 10 objednávek. Když každá z nich trvala zhruba 15 minut jsem znejistil a pozoroval personální který absolutně nezvládal svou práci. Po zhruba 50ti minutách se na výdajové tabuli objevila moje objednávka. Jenže objednávka jaksi svítila jen na tabuli k výdeji již nedošlo. Po dotazu zda mi bude objednávka vydána mi bylo sděleno, že jí tam nemají, ale mohou začít s přípravou znovu :)) na nedělní večer skvělá zábava v tomto podniku, se kterým bohužel nemám takovouto špatnou zkušenost poprvé. Nakonec došlo k refundaci platby bez jediného odškodnění pouze slovní omluva. Skvělá práce zdejšího personálu a této směny, kteří jsou opravdovým profesionály.


Produkt

Nevydaný objednávka


Požadované řešení

Od této společnosti již nic nechci a neočekávám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 09:59, před 3 lety

Společnost má povinnost vydat spotřebiteli objednané a zaplacené zboží, neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a spotřebitel by v krajním případě měl právo na odstoupení.

Ze stížnosti vyplývá, že společnost odstoupení od smlouvy sama nabídla a společnost peníze ihned vrátila. Další nároky, kterými by mohla být například sleva na další nákup, jsou pouze na dohodě stran a nelze je právně vymáhat - společnost by tak mohla učinit například pro udržení dobrých vztahů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.