Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5734Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Věra Němečková

Znění stížnosti

Dne 28.11.2014 jsem zakoupila telefon Samsung G900F Galaxy S5 v T-Mobile. Ihned po prvních hovorech jsem zjistila, že při telefonování slyší druhá strana ozvěnu, která brání dobré slyšitelnosti. Po vyzkoušení různých nastavení zvuku jsem telefon reklamovala a byla mi jen vyměněna SIM karta. Protože nedošlo ke zlepšení, tak jsem dne 5.1. 2015 telefon opět reklamovala a dne 26.1.2015 mi přišla SMS, že reklamace byla zamítnuta. Prosím praďte mi jak mám postupovat, když jsem si 100% jistá vadou výrobku, neboť mě na ni upozonili nezávisle na sobě všichni kterým telefonuji (projevuje se jen na straně volaného ne volajícího). Používám jen originální Samsung obal a doplňky, ale vada se projevuje i když obal odstraním.
Reklamovaný telefon jsem zatím z prodejny nevyzvedla.


Produkt

Samsung G900F Galaxy S5


Požadované řešení

Výměna zboží, vrácení peněz, oprava telefonu, řešení, které mi umožní telefonovat při dobré slyšitelnosti volaného i volajícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2015 10:32, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím a contrario vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud společnost tvrdí, že se vada neprojevila, může spotřebitelka doložit reklamaci záznamem hovoru.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním, případně správním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.