Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57346Opětovné zaslání zrušené zásilky a požadavek s upomínkou o zaplacení po vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2022, před 3 lety

Věra Hloušková

Znění stížnosti

Po telefonické nabídce jsem objednala produkt AppleciderVinegar a CBD zdarma na vyzkoušení s možností zrušení v určené době - dne 8.2.2022.Dne 18.3. mi byl zaslán produkt znovu s cenou 999 Kč. Bohužel jsem balík otevřela, nenapadlo mne,že došla zrušená zásilka.
Telefonicky jsem opět s paní H. zásilku stornovala, s tím že mohu zboží prostě na poště vrátit zdarma. Toto jsem následující den provedla.
S překvapením jsem našla onu zásilku za 2 dny opět ve schránce.
Dne 28.3.22 jsem tedy zásilku poslala poštou doporučeně za 60 Kč na adresu odesilatele. Dne 27.4. mi přišlo potvrzení o převzetí zásilky a 29.4. dorazila poštou upomínka o zaplacení zboží s poplatkem za prodlení na 1058 Kč. Protože byl pátek večer ,zkoušela jsem až dnes 2.5.telefonické
spojení, ale neúspěšně. Přes helpstander.eu se přihlásit také nedaří,
nelze se přihlásit


Produkt

AppleciderVinegar + CBD


Požadované řešení

Požaduji ukončení zasílání zboží i upomínek, obtěžuje mne řešit tuto záležitost bez jakéhokoliv výsledku.
Zboží jsem vrátila a platit za to co nemám a nechci navíc odmítám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2022 16:01, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.