Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57348refundace 1000,- kč , marketingová nabídka CK pro klienty 65+.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2022, před 3 lety

Mirko Pyskatý, MVDr

Znění stížnosti

24.04.2022 jsem objednal a zaplatil 43980,-Kč za zájezd do Tunisu prostřednictvím INVIA CZ /č.smlouvy 02035404/ s odletem 25.05.2022, čímž jsem naplnil podmínky slevy pro klienty 65+, t.j. objednání do 30 dnů před nástupem dovolené. Při platbě nebylo žádné upozornění na další podmínky uplatnění slevy a po dotazu u zprostředkovatele zájezdu, mi byli sděleno, že tím, že jsem zaplatil celou fakturovanou částku, jsem ztratil nárok na reklamovanou slevu 1000,- Kč. Opravdu nechápu proč je problém uvedenou slevu refundovat na účet z něhož byl zájezd zaplacen. O žádnou slevu jsem nežádal- sami jste mi ji nabídli a teď je problém slevu realizovat. Tento postup považuji za velmi nekorektní jednání a falešnou reklamu
Dr Pyskatý


Požadované řešení

uplatnění sleva a převedení předmětné častky na účet u ČSOB ***.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 11:59, před 3 lety

Neznáme podrobnosti a podmínky uplatnění slevy, avšak domníváme se, že zaplacením kupní ceny by tento nárok neměl zaniknout.

Pokud společnost deklaruje existenci nějaké slevy, řídí se tato sleva zpravidla smluvními podmínkami. Je tedy čistě na společnosti, jaké podmínky nastaví, avšak tyto podmínky nesmějí být nepřiměřené. Domníváme se, že zánik nároku na slevu na základě zaplacení je nepřiměřený, jestliže o tom společnost dostatečně neinformuje. Dle popisu však k takovému informování nedošlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.