Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Z důvodu mimořádnosti na trati byli cestující Slováckého expresu R891 vyzvání k přesunu do vlaku EC129. V EC129 nechodil průvodčí, cestují nevěděli, co se děje, jaké budou navazující spoje a jak bude zajištěno dopravení do cílové situace. Cestující nikdo neinformaval o situaci. Hodinu nikdo nezajistil větrání ve vlaku, vlak byl plný a uzavřený, až po hodině stání vlaku na místě někdo sehnal obsluhu a otevřeli aspoň malá okna. Cestující v Olomouci přestoupili na vlak Morovan, který je dopravil dále. V Moravanu byl velmi ochotný průvodčí, který cestujícím pomohl najít navazující spojení a dokonce zajistil, aby na cestující navazující spojení počkalo. To byla profesionální práce, která měla proběhnout i v EC129.
Chci slevu na jízdném, nebo vrácení peněz, jelikož cestují nebyli informováni, jak dále pokračovat v cestě. Sami si museli dohledat další spojení v Olomouci.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.