Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den na velikonoce jsem si koupil jízdenku z Bratislavy do Prahy dozvědel jsem se že je možné si koupit jízdenku a mít možnost ji přerezervovat nebo vrátit 15 minut před odjezdem. Vzhledem k tomu že jsem nakonec šel až o den později chtěl jsem jízdenku vrátit. Stihl jsem to 20 minut před ale vrácena mi byla jenom cena za rezervaci místa. Na info lince jsem se dozvedel že to storno 15 minut před bez poplatku neplatí na mezinárodní dopravu. Prej to mám na jízdence to sice ano ale když už jsem si jednou přečetl podmínky na webu tak v to věřím a nehledám dál jestli to co tvrdí je pravda nebo ne.
Kod transakce: 0GKCQ0
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.