Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57359Dostal jsem zboží, které jsem si neobjednal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2022, před 3 lety

Jaroslav Houser

Znění stížnosti

Dne 2.5.2022 mi přišla zásilka vitamínů, celkem asi 90 tablet a firma požaduje k úhradě 798,-Kč.
Toto zboží jsem si neobjednal,není mi známo,odkud mají mou adresu, tudíž nehodlám nic platit.
Na uvedeném telefonním čísle zákaznického servisu nikdo telefon nezvedá.
Firmu naprosto neznám a s nikým nekomunikuji.


Produkt

Jedná se o dva malé sáčky. Z toho jeden má 60 tablet Omega 3 by, druhý sáček obsahuje 30 tablet nějakých vitamínů. Není na přebalech český překlad, tedy ani nevím, co mi přišlo.


Požadované řešení

Jelikož jsem si zboží neobjednal,nehodlám jako důchodce, v dnešní době inflace nic platit.
Firmě nedošlo, že takto nemůže postupovat ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2022 14:55, před 3 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebitel může dále kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., (nejlépe doporučeně s dodejkou) na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a existenci dluhu rozporovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:36, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.