Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den!Dostala jsem upomínku za zboží,které jsem nedostala a ještě ke všemu jsem před pár měsíci volala na zákaznický servis,že toto zboží nechci dostávat.Dostala jsem 1 balení zdarma a nebyla jsem spokojená,proto jsem hlídala čas a zavolala v době,kterou mi Vaše pracovnice řekla.
KDYŽ JSEM VOLALA,ŽE TOTO ZBOŽÍ UŽ NECHCI DOSTÁVAT,ŘEKLA MI,ŽE JE TO V POŘÁDKU A NEBUDOU UŽ MI NIC POSÍLAT.
TAKŽE BYCH BYLA RÁDA,KDYBY JSTE TO VZALI V POTAZ A UŽ MI NIC NEPOSÍLALI.A HLAVNĚ ŽÁDNÉ ZBOŽÍ JSEM NEDOSTL ,ANI DOSTAT NECHCI.
s POZDRAVEM KREJČOVÁ
CBD oil by
ZBOŽÍ JIŽ NECHCI A JIŽ JSEM TO NAHLÁSILA A PROTOŽE JSEM ŽÁDNÉ ZBOŽÍ NEDOSTALA , TUDÍŽ NEMÁM ZA CO PLATIT.kDYBY JSTE MI ZBOŽÍ POSLALI ,STEJNĚ BYCH VÁM JE POSLALA ZPÁTKY.PROTO BYCH UKONČILA TUTO VĚC TÍM,ŽE UŽ MI NIC POSÍLAT NEBUDETE,ANI MI TO NEPOSÍLEJTE ZNOVA,KDYŽ JSEM ZBOŽÍ NEDOSTALA,VZÁPĚTÍ BY SE vÁM VRÁTILO A TO JE ŠKODA ČASU PRO OBĚ STRANY.
dĚKUJI ZA POCHOPENÍ KREJČOVÁ
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.