Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57374Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2022, před 3 lety

Jozef Malik

Znění stížnosti

Dobrý den muzu se prosim vas zeptat proc pokazde kdyz dam placeny inzerat za ktery davam pravydelne 59kc se mi automaticky vymaze kdyz si ho tam dam jsem rad ze mam moznost dostavat nabydky prace ale preci nemuzu obnovovat inzerat kazdy den za 59 kc a vy mi ho mazat z neznamych duvodu uz tam radeji nepridavam ani foto a stejne mi to vymazete nechalu jsem z toho sklamany...


Produkt

Hledam reseni


Požadované řešení

Hledám řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 13:01, před 3 lety

Jestliže služba neodpovídá sjednané kvalitě, může ji spotřebitel reklamovat. Vhodným nárokem by poté mohlo být "dodání služby bez vad" - tedy zveřejnění inzerátu a přiměřená sleva. Protože spotřebitel nemá možnost službu využívat, může požadovat i vrácení peněz (jestliže nedojde k nápravě).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 16:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.