Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den muzu se prosim vas zeptat proc pokazde kdyz dam placeny inzerat za ktery davam pravydelne 59kc se mi automaticky vymaze kdyz si ho tam dam jsem rad ze mam moznost dostavat nabydky prace ale preci nemuzu obnovovat inzerat kazdy den za 59 kc a vy mi ho mazat z neznamych duvodu uz tam radeji nepridavam ani foto a stejne mi to vymazete nechalu jsem z toho sklamany...
Hledam reseni
Hledám řešení
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídá sjednané kvalitě, může ji spotřebitel reklamovat. Vhodným nárokem by poté mohlo být "dodání služby bez vad" - tedy zveřejnění inzerátu a přiměřená sleva. Protože spotřebitel nemá možnost službu využívat, může požadovat i vrácení peněz (jestliže nedojde k nápravě).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.