Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Od společnosti jsme zakoupili vstupenky na koncert Hany Zagorové na 16.6.. Přestože již od března t.r. je známo, že byl koncert zrušen, společnost dále vstupenky nabízí a na dotaz odpovídá, že vstupné vrací až po oficiálním oznámení.
Poslal jsem jim odkaz na stránky O2 Arény s informací o zrušení koncertu.
Odpovědí bylo: "nejsme organizátoři akcí, takže i když děláme vše, co je v našich silách, abychom naše zákazníky informovali o změnách termínů a časů akcí, občas si nejsme vědomi toho, že ke změně došlo"
Vstupenky na koncert Hany Zagorové
Vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí (v ceně by tedy nemusely být započítány všechny poplatky). Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/#/.
Výše uvedené platí za předpokladu, že se daný smluvní vztah řídí právním řádem ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.