Společnost


PICCOLLO spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5738Reklamace kočárku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2015, před 10 lety

Kristine Nikolova

Znění stížnosti

Dobrý den, Dala jsem ve čtvrtek kočárek na reklamaci, a dneska me volali že reklamaci odmítli, že to je pri moje chyba, za nesprávně využíti . Ale Já to tak ne myslím,polohování zádového opěrky nemohlo jen tak byt ne funkční. Po telefonu mne řekla paní s reklamace že tam chiby kabel, který jsem ani ne viděla . Za 2 dny nemohou udělat takový posudek.


Produkt

výrobní číslo 100011067.chicco I-move


Požadované řešení

Požadují opravu, a nebo vrácení penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 12:31, před 10 lety

Prodávajícímu vyplývá ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Spotřebitelka bohužel neuvedla, kdy došlo k nákupu zboží a není nám tedy známo, zda byla reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí zboží, kdy se má za to, že pokud se vada projeví v této lhůtě, věc byla vadná již při převzetí. V takovém případě by bylo nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal s touto zákonnou domněnkou uvedenou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pouhé obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od uplatnění.

Pokud reklamace proběhla později a mezi stranami nadále bude existovat spor o existenci vady, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 12:01, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.