Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, obracím se na Vás se stížností na kvalitu prodávaného masa. Dne 1.5.2022 jsem v Hrušce v Hlučíně na Rovninách zakoupila 1 kg kuřecích křídel a 10 dkg šunky. Kuřecí křídla stály cca 80 Kč a šunka cca kolem 20 Kč. (Bohužel jsem si nenechala účtenku, velmi ráda bych přišla osobně a dala paní prodavačce přičichnout k hnijícímu masu). Už jsem několikrát slyšela od svých známých, že koupili šunku nebo maso, které silně zapáchalo a samozřejmě letělo hned do koše. Pardon, ale ani svému psovi, bych to nedala jíst, protože bych se bála o jeho zdraví. Měli byste přestat prodávat zkažené potraviny, než někomu přivodíte vážné zdravotní problémy. Jsem opravdu znechucena. Váš obchod navštívím už pouze v případě nutnosti a jakýkoliv výrobek z vašeho pultu už v obchodě rozbalím a přičichnu. Kdyby se to stalo poprvé, tak bych to neřešila, ale stává se to často, mým známým i rodině.
Kuřecí křídla
Chtěla bych abyste přestali prodávat zkažené maso a výrobky z něj. Vrátit peníze bych si klidně nechala, ale nemám účtenku.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost ji vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.