Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57386Smradlavé maso a šunka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2022, před 3 lety

Natálie Zlotá

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás se stížností na kvalitu prodávaného masa. Dne 1.5.2022 jsem v Hrušce v Hlučíně na Rovninách zakoupila 1 kg kuřecích křídel a 10 dkg šunky. Kuřecí křídla stály cca 80 Kč a šunka cca kolem 20 Kč. (Bohužel jsem si nenechala účtenku, velmi ráda bych přišla osobně a dala paní prodavačce přičichnout k hnijícímu masu). Už jsem několikrát slyšela od svých známých, že koupili šunku nebo maso, které silně zapáchalo a samozřejmě letělo hned do koše. Pardon, ale ani svému psovi, bych to nedala jíst, protože bych se bála o jeho zdraví. Měli byste přestat prodávat zkažené potraviny, než někomu přivodíte vážné zdravotní problémy. Jsem opravdu znechucena. Váš obchod navštívím už pouze v případě nutnosti a jakýkoliv výrobek z vašeho pultu už v obchodě rozbalím a přičichnu. Kdyby se to stalo poprvé, tak bych to neřešila, ale stává se to často, mým známým i rodině.


Produkt

Kuřecí křídla


Požadované řešení

Chtěla bych abyste přestali prodávat zkažené maso a výrobky z něj. Vrátit peníze bych si klidně nechala, ale nemám účtenku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 12:40, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost ji vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 16:13, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.