Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57398Neobjednaná služba Mobile.Maestro, neoprávněně strhávané částky.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2022, před 3 lety

Miloš Peitner

Znění stížnosti

Podvodné a neoprávněné zavedení poplatku za službu, kterou jsem vědomě a dobrovolně neobjednal, nevyužívám ji a nepotřebuji. Jak k objednávce došlo si nejsem vědom. Zřejmě nějakou nekalou obchodní praktikou dodavatele služby.Bylo mi účtováno březen 22: 2x 99,- Kč, duben 22: 4x99,- Kč. Platby jsem na O2 v dubnu 2022 zablokoval a zašlu na adresu dodavatele požadavek na okamžité zrušení služby. Žádám o vrávení zaplacených částek.


Požadované řešení

Okamžité zrušení služby. Vrácení částky 6 x 99,- Kč, omluva firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 10:31, před 3 lety

Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).

Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 10:34, před 3 lety

Spotřebitel nás kontaktoval s tím, že společnost zareagovala na e-mailovou výpověď a ukončila předmětnou službu. Není však jasné, zda spotřebiteli vrátí již zaplacenou částku.

Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme prozatím na spotřebitele, aby měl možnost po smírném dořešení celé věci případ uzavřít, případně nás informovat o dalším průběhu sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2022 22:50, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2022 07:12, před 3 lety


Miloš Peitner

Hodnocení: