Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla Objednána náhradní baterie do aku pilky, dodána byla dne 25.4.22 jiná, která do této pilky nepatří.
Tuto náhradní baterii jsme 26.4.22 odeslali doporučeně k výměně.dodnes jsem žádnou odpověď neobdržel ani jinou baterii. Na telefoní číslo společnosti se nelze dovolat, na E-mail: nereagují.
Trvám na zaslání baterie která patří do aku pilky, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za pomoc ale do dnešního dne se nikdo neozval a firma nekomunikuje. Nemám představu co dělat dál.
Byla-li dodána jiná věc, jedná se o vadu, kterou spotřebitel může (a patrně tak dle popisu i správně učinil) reklamovat. Reklamace musí být vyřízena do 30 dní. Pokud se tak nestane, může spotřebitel odeslat podnikateli odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas.
Nastane-li tato situace, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky. Pokud tak neučiní bezodkladně (podle našeho názoru do několika dní), jedná se z jeho strany o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).
V takové situaci může spotřebitel:
1) zaslat podnikateli předžalobní výzvu,
2) a pokud ani ta nepovede k reakci, tak zaslat podnikateli platební rozkaz (popř. elektronický platební rozkaz); za tímto účelem doporučujeme kontaktovat advokáta (o nákladech na advokáty více zde: https://www.mesec.cz/clanky/kdy-vam-odmenu-pro-advokata-hradi-porazena-protistrana/)
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitele informovat o vývoji případu, resp. s ním navázat nějaký kontakt.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází a zda se řešení nějak posunulo, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.