Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 18.3.2013 jsem uzavřela „Smlouvu o dílo“ s výše uvedebýn subjektem.
předmět díla: „Výroba doprava a montáž kuchyňské linky“.
Dílo bylo dokončeno, předáno a řádně zaplaceno v květnu 2013.
Od té doby jsem uplatnila písemně 2 reklamace:
1. Reklamace na pracovní desku – uplatněna 21.10.2013
2. Reklamace na pečící troubu – uplatněna 28.5.2014
Na žádnou z uplatněných reklamaci nikdo nereagoval přes několik urgencí, písemných i telefonických.
11.10.2014 jsem e-meilem i poštou poslala „Výzvu ke splnění závazku v dodatečné lhůtě“, na kterou také nikdo nereagoval.
Podle shora uvedené „Smlouvy o dílo“ , odstavec „Záruka a záruční vady“ je pan Sovák povinen závadu do 30 dní odstranit, pokud ne, číní smluvní pokuta za každý den prodlení 1% z hodnoty díla.
Podle shora jmenované smlouvy, kterou sám formuloval. Podle této smlouvy je povinen zaplatit pokutu 545.300,- Kč.
Než celou věc předám soudu, ráda bych to vyřešila touto cestou.
Děkuji
Marcela Gavalierová
Kuchyňská linka na míru.
Je mi jasné, že pokuta je vzhledem k ceny díla vysoká, avšak nevím o co jiného bych se měla opřít, než o platnou smlouvu a ve smlouvě to takto přesně je.
Nechci už dávat panu Sovákovi šanci, po téměř dvou letech prosení, psaní, domlouvání. Několikrát slíbil, že přijede, přehazovali jsme si s manželem různá volna, abychom byli doma jak řekl, nikdy nedorazil, telefon pak nebral......
Chci, aby pan Sovák zaplatil za nervy, zmařený čas a úsilí.
|
Tweet |
Vyskytne-li se na zboží vada, podnikatel je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Důležité je, aby byl spotřebitel schopný prokázat, že řádně uplatil reklamaci.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.