Společnost


Marketing 23 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57411Nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2022, před 3 lety

Jana Kašpárková

Znění stížnosti

Byli jsme u známého dodavatele elektřiny, ale jelikož jsme stále hledali i levnějšího dodavatele, tak jsme nechali sepsat smlouvu s prostředníkem Česká srovnávací, s.r.o. (ČS), která nám měla dohodit lepší nabídky. Dívali jsme se i na recenze, ale v té době jsme ještě nic nenašli. Takže jsme smlouvu sepsali a vše se zdálo v pořádku. Přestože jim otec říkal, že smlouvu se s stávajícím dodavatelem máme do konce roku 2023 a do té doby na tom nechce nic měnit, tak nám dohodili smlouvu s ČED s tím, že bude platit až po skončení současné smlouvy. ČED sice na konci 2021 skončil, takže ČS nám chtěla dohodit někoho dalšího, jenže k tomu potřebovali nějaké informace ze smlouvy s nynějším dodavetelem. No a jelikož se jim nechtělo čekat, než jim je pošlu já, tak někdo z ČS založil můj fiktivní email a jednal za mými zády s nimi a chtěl po nich naši smlouvu. Dozvěděla jsem se o tom zcela náhodou a o mém naštvání a peprném rozhovoru s paní z ČS ani nebudu hovořit. Nyní čekám na vyjádření právníka, jak dále v této záležitosti postupovat, zda-li se obrátit i na Policii ČR, jak mi doporučil i současný dodavatel.


Produkt

zprostředkování dodávky elektrické energie


Požadované řešení

v řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 16:49, před 3 lety

Jestliže byla spotřebiteli "ukradena identita", neměl by váhat s obrácením se na Policii ČR. Může tím zabránit dalšímu zneužití osobních údajů a v případě, že k němu již došlo, má spotřebitel v ruce důkaz, že se mu snažil zabránit.

Jestliže si je spotřebitel jistý, že údaje zneužila právě tato společnost, může podat podnět i na Českou obchodní inspekci (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 16:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.