Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Několik krát stálo se že řidič ne otvírá dveře (předbíhám otázku jestli mačkám na tlačítko!-ano mačkám..za prvé přijíždí později a za druhé musíš jak blázen mačkat X krát na tlačítko otevřít dveře (v tu dobu pan řidič na tebe kouká z okinka.. vláček malý a proto krásné to vidíš..
Buď tak láskovy, člověk pospíchá MS pak do práce, má zaplacenou službu rád ji využije!!
Řidič,tlačítko, dveře, ohleduplnost, výchova
Omlouvám se ale je dospělý lidé, věřím že každý dostál tu pravou výchovu,a ne srozumitelně kdy služba dělá nashvaly.. ráda užívám službu za kterou platím. Děkuji za pochopení a spolupráce.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.