Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 22,4 2022 mi kamarád napsal na Messenger zprávu at mu pošlu mé tel. číslo že ho prostě vymazal a že má pro mě dárkový poukaz , že mi příjdou
zprávy s kody a že mu je mám poslat zpět což jsem učinil cca 8x pak mi napsal gratulaci k výhře do té doby mi přišlo vše v pořádku než
mě přišla sms z Vodafone že jsem dosáhl 50% volacího limitu a další zpráva
že mám poskytnout bankovní účet že mi pošle peníze na účet v tuto chvíli mi bylo vše jasné ihned jsem volal kamarádovi co to má znamenat a on o ničem nevěděl a zjistil že mu někdo ukradl facebook.
Tímto Vás žádám o řešení této situace.
V případě nějakého doplnění mi pište nebo volejte na tel. 773 991 617
Děkuji
S pozdravem Sobotka D.
kody
Když jsem byl na pobočce Vodafone v Brně tak mi Váš pracovník zdělil
že mi peníze budou vráceny ,že to tak nařizuje zákon. tudíž doufám že tomu tak bude
Předem děkuji za kladné vyřízení
|
Tweet |
Nejsme si jistí, jakou roli hraje v případu subjekt označený spotřebitelem. Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl účast subjektu vyjasnit.
V daném případě spotřebiteli doporučujeme v první řadě kontaktovat svého operátora (patrně Vodafone) a informovat jej o této skutečnosti a požádat o zablokování plateb z mobilu. Zároveň se může informovat ohledně dalších možností postupu, které mu operátor nabídne. V nejkrajnějším případě by mohlo být nutné zablokovat své telefonní číslo.
Zároveň upozorňujeme, že společnost Vodafone může být pouze zprostředkovatelem služby (například u plateb mobilem) a žádost o vrácení peněz by tak nemusela být úspěšná. Avšak dle jednání zaměstnance společnost peníze vrátí.
Vzhledem k tomu, že patrně mohly být zneužity osobní údaje "kamaráda", je vhodné zvážit i kontaktování Policie ČR.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.