Společnost


DSV lešení s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57416Platba třetí straně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2022, před 3 lety

david sobotka

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 22,4 2022 mi kamarád napsal na Messenger zprávu at mu pošlu mé tel. číslo že ho prostě vymazal a že má pro mě dárkový poukaz , že mi příjdou
zprávy s kody a že mu je mám poslat zpět což jsem učinil cca 8x pak mi napsal gratulaci k výhře do té doby mi přišlo vše v pořádku než
mě přišla sms z Vodafone že jsem dosáhl 50% volacího limitu a další zpráva
že mám poskytnout bankovní účet že mi pošle peníze na účet v tuto chvíli mi bylo vše jasné ihned jsem volal kamarádovi co to má znamenat a on o ničem nevěděl a zjistil že mu někdo ukradl facebook.
Tímto Vás žádám o řešení této situace.

V případě nějakého doplnění mi pište nebo volejte na tel. 773 991 617

Děkuji
S pozdravem Sobotka D.


Produkt

kody


Požadované řešení

Když jsem byl na pobočce Vodafone v Brně tak mi Váš pracovník zdělil
že mi peníze budou vráceny ,že to tak nařizuje zákon. tudíž doufám že tomu tak bude

Předem děkuji za kladné vyřízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 09:21, před 3 lety

Nejsme si jistí, jakou roli hraje v případu subjekt označený spotřebitelem. Z tohoto důvodu stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl účast subjektu vyjasnit.

V daném případě spotřebiteli doporučujeme v první řadě kontaktovat svého operátora (patrně Vodafone) a informovat jej o této skutečnosti a požádat o zablokování plateb z mobilu. Zároveň se může informovat ohledně dalších možností postupu, které mu operátor nabídne. V nejkrajnějším případě by mohlo být nutné zablokovat své telefonní číslo.

Zároveň upozorňujeme, že společnost Vodafone může být pouze zprostředkovatelem služby (například u plateb mobilem) a žádost o vrácení peněz by tak nemusela být úspěšná. Avšak dle jednání zaměstnance společnost peníze vrátí.

Vzhledem k tomu, že patrně mohly být zneužity osobní údaje "kamaráda", je vhodné zvážit i kontaktování Policie ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:44, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.