Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#57419Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2022, před 3 lety

Irena Pavelcová

Znění stížnosti

Dne 3.5. mi měla být doručena zásilka na adresu ***.Řidič volal ve 12 hod 21 min,že za chvíli přijede. Řekla jsem,že nejsem doma,ale jsou tam rodiče,ať tedy zazvoní,že zásilku převezmou oni. Ihned jsem matce vovlala,ta seděla celou dobu u okna a čekala. Řidič přijel,seděl v autě,vůbec nevylezl a nezazvonil. Matka tedy šla za ním,on řekl,že už zásilku uložil na zásilkovnu a odjel..
Vzápětí mi přišla zpráva,že zásilka byla uložena v ***,což nechápu,proč v jiném městě,když zásilkovnu máme i ve ***. Několikrát jsem zkoušela řidiči volat,aby mi to vysbětlit,telefon mi nezvedl.
Pavelcová


Požadované řešení

Požaduji vysvětlení,prč se řidič zachoval nelogicky a zásilku nepředal. A nejsem ochotna si pro ni jet do jiného města.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 16:37, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 16:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.