Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Autobus na trase Semily - Praha Černý Most s odjezdem v 10:50 má každou středu již pár měsíců pravidelné zpoždění kolem 15-20 minut. Řidič argumentuje, že chyba není z jeho strany, ale ze strany dopravního podniku, kdy před výjezdem dochází k nějakým kontrolám a tam se vše zdrží (více jsem nezjistila). Tento spoj je pro mě zásadní a jediný, který můžu využít na cestu do Prahy, kde se mi kvůli zpoždění již několikrát stalo, že jsem přišla pozdě do zaměstnání (což je pro mou profesi učitelky velice nevhodné).
Autobus společnosti BusLine č. 670720 1013 trasa Semily - Praha Černý Most, odjezd 10:50
Ocenila bych zaměření se na podrobný časový harmonogram tohoto spoje, případné najití situace, kde ke zpoždění dochází a její vyřešení.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.