Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57424Pravidelné zpoždění spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2022, před 3 lety

Adéla Hujerová

Znění stížnosti

Autobus na trase Semily - Praha Černý Most s odjezdem v 10:50 má každou středu již pár měsíců pravidelné zpoždění kolem 15-20 minut. Řidič argumentuje, že chyba není z jeho strany, ale ze strany dopravního podniku, kdy před výjezdem dochází k nějakým kontrolám a tam se vše zdrží (více jsem nezjistila). Tento spoj je pro mě zásadní a jediný, který můžu využít na cestu do Prahy, kde se mi kvůli zpoždění již několikrát stalo, že jsem přišla pozdě do zaměstnání (což je pro mou profesi učitelky velice nevhodné).


Produkt

Autobus společnosti BusLine č. 670720 1013 trasa Semily - Praha Černý Most, odjezd 10:50


Požadované řešení

Ocenila bych zaměření se na podrobný časový harmonogram tohoto spoje, případné najití situace, kde ke zpoždění dochází a její vyřešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 10:07, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 16:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.