Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den!!
Před nějakou dobou jsem byl kontaktován Vaší firmou a následně jsem od ní obdržel holící strojek, který jsem zaplatil. Po měsíci mi však přišla další zásilka náhradních břitů, které jsem si však neobjednal!!Tuto zásilku již platit nebudu a pošlu ji obratem zpět.Na zásilce není uveden žádný telefonní kontakt a tudíž jsem si musel číslo obstarat jinde.Na telefon nikdo nereaguje! NEPŘEJI SI DÁLE ZASÍLAT DALŠÍ HOLÍCÍ STROJKY, BŘITY A JINÉ ZBOŽÍ! ČLENSTVÍ SI PŘEJI IHNED ZRUŠIT! POKUD ČLENSTVÍ NEZRUŠÍTE, BUDU TO NUCEN ŘEŠIT JINOU CESTOU. ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO JE: 152699.
Pavel Frnoch
Neobjednané břity
PROSÍM O OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ ČLENSTVÍ A ZASÍLÁNÍ DALŠÍCH PRODUKTŮ.
|
Tweet |
Je-li si spotřebitel jistý, že předmětem hovoru bylo pouze konkrétní zboží, jedná se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno a že zboží bylo dodáno. Důkazem o uzavření smlouvy by byla nahrávka hovoru. Spotřebiteli doporučujeme písemně namítnout, že kupní smlouva byla uzavřena pouze na jeden konkrétní předmět a že byl ujištěn, že se nejedná o opakované plnění. V ostatním se tedy jedná o neobjednané plnění a nepřeje si, aby mu podobné nabídky ze strany společnosti byly nadále zasílány. Současně je vhodné odejmout souhlas se zpracování osobních údajů. Písemnost je vhodné zaslat na českou adresu P.O. Boxu doporučeně, nejlépe s dodejkou a uschovat si kopii dopisu.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.