Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupila jsem u vás voucher na speciální prohlídku v zooTábor, když jsem si chtěla objednat termín prohlídky v emailu mi bylo řečeno,že víkendové prohlídky už jsou obsazené,vzhledem k tomu, že jsem voucher zakoupila 1.5. a voucher platí do 31.5.očekávala bych, že v nabídce bude jasně řečeno, že víkendy už jsou obsazené. Je konec školního roku a většina rodičů nechce brát děti ze školy. Ještě jsem se u vás s ničím tak nekorektním nesetkala.
Prosím o intervenci u Zoo Tábor. Pokud je to ve vašich silách. Pokud nechtějí přidat o víkendu ještě prohlídky at aspon napíšou pravdu. Moje děti jsou hrozně zklamané, nemusí být další. Děkuji
|
Tweet |
Úvodem upozorňujeme, že společnost Slevomat.cz, s.r.o. ve vztazích často vystupuje pouze jako zprostředkovatel. Jestliže je tomu tak i v tomto případě, je možné, že již na závazek nemá žádný vliv a spotřebitel bude nucen komunikovat přímo s pořadatelem prohlídek.
Jestliže služba neodpovídá očekávané kvalitě, je možné ji reklamovat. V tomto případě si však nejsme jisti oprávněností reklamace, neboť dle popisu spotřebitele ZOO termíny nezrušila (jsou pouze obsazené). Přestože je výsledek pro zákazníka (spotřebitele) stejný, obsazení termínů nelze dávat za vinu podnikateli.
Domníváme se však, že by mohlo být možné termín prodloužit dohodou mezi stranami. To však záleží na ochotě stran a také na tom, zda se bude jednat o výhodné řešení pro obě strany.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Krásný den, paní Malinová,
děkujeme za zprávu. Jsem moc ráda, že se nám podařilo spolu spojit formou e-mailu, kdy jste mi potvrdila, že jste si s poskytovatelem akce již domluvila vhodný termín. Voucher tedy nemusíme rušit a vy si užijete s dětmi zoo. Tuto záležitost tedy bereme ze strany Slevomatu jako úspěšně vyřešenou. Pokud budete kdykoliv potřebovat pomoci, neváhejte se na nás obrátit. S přátelským pozdravem Kateřina Skalníková, Slevomat.cz
Krásný den, paní Malinová,
děkujeme za zprávu. Jsem moc ráda, že se nám podařilo spolu spojit formou e-mailu, kdy jste mi potvrdila, že jste si s poskytovatelem akce již domluvila vhodný termín. Voucher tedy nemusíme rušit a vy si užijete s dětmi zoo. Tuto záležitost tedy bereme ze strany Slevomatu jako úspěšně vyřešenou. Pokud budete kdykoliv potřebovat pomoci, neváhejte se na nás obrátit. S přátelským pozdravem Kateřina Skalníková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.