Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zhruba před rokem mi zavolal operátor ze společnosti Helvetia, hovořil velmi rychle a nesrozumitelně. Nakonec jsme se domluvili, že mi zašle na vyzkoušení 1 balení výživového doplňku zdarma pouze za úhradu poštovného. Opakovaně mě během rozhovoru ujišťoval, že se k ničemu nezavazuji a nic nebudu muset platit. Za zhruba měsíc mi začaly chodit další zásilky. Rozhodně jsem měla důvod se domnívat, že se jedná o neobjednané plnění. Po dalším čase se mi ozvala společnost MBA consultink a dost nevybíravým způsobem vymáhali vysokou dlužnou částku, včetně telefonického vyhrožování. Na mé argumenty nereagovali. Napsala jsem do spol Helvetia, a ohradila se, ale zaslali mi pouze obecné vysvětlení jejich systému zasílání. Po mé argumentaci i můj telefonický hovor, ten byl dost zjevný způsobem upravený, některé části chyběly a další tam byly přidány. A ani tak z něj srozumitelně nevyplývalo, že bych si objednala opakované zasílání doplňků. Tento týden mi dorazil dopis od právníka MBA, že pokud nezaplatím podají na mě žalobu, částka opět navýšena. Jsem zoufalá.
Ukončení pronásledování. Jsem ochotná vrátit jim neobjednané zboží.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou například při uzavření smlouvy po telefonu.
Podle bodu 4.1. všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke, v případě objednávky pravidelného zasílání, je každé tři týdny kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Pro urychlení a zjednodušení celého procesu je možné společnost kontaktovat na telefonním čísle zákaznického oddělení: 234 099 888 (Po - Pá 8:00 – 17:00).
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážená paní Doudová,
velice nás mrzí nespokojenost s naší společností. Situaci jsme prověřovali a dle objednávkového hovoru skutečně došlo k odsouhlasení objednávky a podmínek. Hovor jsme Vám i zasílali po komunikaci na naší zákaznické lince a rozhodně odmítáme tvrzení, že bychom s nahrávkou jakkoliv manipulovali. Žádáme Vás o uhrazení zboží, které jste od nás obdržela, pak dojde k ukončení vymáhání. Zároveň vidím, že jste si přála, abychom Vás v budoucnu již více nekontaktovali a Vaše údaje byly odstraněny z aktivní zákaznické databáze, nemusíte se tedy obávat dalšího zasílání.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Ačkoliv trvám na tom, že jsem si zasílání zboží neobjednala, jsem ochotná zaplatit vám za dodané zboží(bez ostatních poplatků). Moje zdraví mi nedovoluje dále pokračovat v tomto sporu. Zdělte mi částku, číslo účtu a v.s.
Vážená paní Doudová,
ačkoliv je z hovoru jasně patrné odsouhlasení objednávky z Vaší strany, souhlasíme s řešením, které nabízíte.
Platební údaje:
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 0009451166
Částka: 534,00 Kč
Po uhrazení částky dojde k ukončení vymáhání.
S pozdravem
Zákaznický servis HelvetiaApotheke
Spotřebitelka poslala poslední vyjádření:
"Zaplatila jsem, byla jsem zastrašována, napadána, vlastně vydírána. Neustála jsem to, jsem nemocná trpím depresemi a takové jednání mi neprospělo. Ptám se, co je to za svět, ve kterém musí člověk prokazovat, že si nechtěl nic objednat a zboží které mu přijde proti jeho vůli musí zaplatit. Styďte se."
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka tímto považuje případ za ukončený, stížnost tímto uzavíráme.