Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#57448Stížnost na nedoručení nového setoboxu po 8 dnech

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2022, před 3 lety

Lukáš Mandík

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ve středu 27.4. jsem kontaktoval operátora ohledně výměně setoboxu za nový, bylo mi sděleno že ho doveze kurýr do 3 až 5 dnů. Váš operátor zadal mé špatné telefonní číslo přepravní službě. Od 3.5. jsem začal kontaktovat jak vaši společnost tak tu přepravní. Do dnes 5.5. mě stále nebyl setobox doručen. Žádám Vás o rychlou nápravu doručení setoboxu a slevu z tohoto období na služby které jsem díky Vám nemohl využívat.

***

Děkuji Mandík
***


Požadované řešení

Žádám Vás o rychlou nápravu doručení setoboxu a slevu z tohoto období na služby které jsem díky Vám nemohl využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2022 17:10, před 3 lety

Jestliže produkt nebyl doručen ve sjednaném termínu, ocitá se podnikatel v prodlení. Spotřebitel poté může požadovat nápravu - zejména dodání věci, ale také například přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že v důsledku pochybení podnikatele spotřebitel nemůže využívat jeho služby, může je reklamovat - zde je dle našeho názoru vhodným nárokem sleva, která by měla být alespoň ve výši odpovídající ceně dnů, kdy službu spotřebitel nemohl využívat.

Pokud by mu podnikatel nevyhověl a zaslal plné vyúčtování, může jej spotřebitel reklamovat přímo u společnosti.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.5.2022 17:27, před 3 lety

Hezký den,

mrzí mě a omlouvám se, že došlo k chybě v čísle při objednání a nemohl se vám tak kurýr dovolat pro doručení. Set top box už dle všech informací máte od 6.5. u sebe, věřím, že je tak vše v pořádku a omlouváme se za komplikace.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2022 13:47, před 3 lety


Lukáš Mandík

Hodnocení:

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
1.7.2022 15:18, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost, na základě uzavření případu ze strany spotřebitele však musíme stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.