Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Ve středu 27.4. jsem kontaktoval operátora ohledně výměně setoboxu za nový, bylo mi sděleno že ho doveze kurýr do 3 až 5 dnů. Váš operátor zadal mé špatné telefonní číslo přepravní službě. Od 3.5. jsem začal kontaktovat jak vaši společnost tak tu přepravní. Do dnes 5.5. mě stále nebyl setobox doručen. Žádám Vás o rychlou nápravu doručení setoboxu a slevu z tohoto období na služby které jsem díky Vám nemohl využívat.
***
Děkuji Mandík
***
Žádám Vás o rychlou nápravu doručení setoboxu a slevu z tohoto období na služby které jsem díky Vám nemohl využívat.
|
Tweet |
Jestliže produkt nebyl doručen ve sjednaném termínu, ocitá se podnikatel v prodlení. Spotřebitel poté může požadovat nápravu - zejména dodání věci, ale také například přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že v důsledku pochybení podnikatele spotřebitel nemůže využívat jeho služby, může je reklamovat - zde je dle našeho názoru vhodným nárokem sleva, která by měla být alespoň ve výši odpovídající ceně dnů, kdy službu spotřebitel nemohl využívat.
Pokud by mu podnikatel nevyhověl a zaslal plné vyúčtování, může jej spotřebitel reklamovat přímo u společnosti.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mě a omlouvám se, že došlo k chybě v čísle při objednání a nemohl se vám tak kurýr dovolat pro doručení. Set top box už dle všech informací máte od 6.5. u sebe, věřím, že je tak vše v pořádku a omlouváme se za komplikace.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Děkujeme stranám za součinnost, na základě uzavření případu ze strany spotřebitele však musíme stížnost uzavřít bez dosažení dohody.