Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5745Reklamace ze dne 21.1.2015 číslo FRC2015002500

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2015, před 10 lety

Vilém Drdla

Znění stížnosti

Po dvou letech bezproblémového používání byla zjištěna závada, z důvodu rozšíření pamětí RAM, že nefunguje 3 a 4. DIMM slot na paměti. (Tyto dvě rozšiřující paměti RAM, byly zakoupeny v CZC - model ADATA KIT 2x4GB 1600MHz CL9 - jeden z těchto modulů též nefungoval a nyní na něj probíhá reklamace.)

Dne 21.1.2015 byla podána reklamace u partnera CZC v Jihlavě, kde proběhlo předání a vizuální kontrola reklamovaného zboží (základová deska). V protokolu byly uveden jediný nedostatek - ZAPRÁŠENO.


Dne 26.1.2015 mi byla vrácena základová deska s neuznanou reklamací z důvodu mechanického poškození: "OHNUTÉ PINY NA PATICI PROCESORU".

Na základě tohoto vyjádření jsem se rozhodl znovu předat základovou desku, včetně protokolu převzetí kde není uvedena žádná mechanická závada, na reklamaci, protože reklamuji 3. a 4. slot pro RAM a při předání základové desky dne 21.1.2015, byla předána bez mechanického poškození. Partner CZC Jihlava zastoupen p. M.B., který odmítl tuto reklamaci řešit a vystavil mi vyjádření.

"Vzhledem k nesouhlasu zákazníka s reklamací FRC2015002500 a jeho tvrzení, že desku předával v naprostém pořádku, odmítám tuto reklamaci, jako strana nezůčastněná, převzít a odkazuji p.Drdlu na přímé jednání se servisním oddělením CZC.cz s.r.o."

Dle mého názoru nepovažuji tuto reklamaci za vyřízenou.

Prosím o sdělení vašeho stanoviska.

Děkuji.


Produkt

MSI Z77-G41, socket: 1155, formát: ATX


Požadované řešení

Výměna zboží či vrácení peněz. Z předávajícího protokolu je zřejmé, že základová deska tuto závadu při předání neměla, a že k poškození muselo dojít buď během transportu nebo zásahem technika CZC.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2015 16:01, před 10 lety

Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel může uplatňovat práva z vad, které se vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. To neplatí, pokud kupující vadu sám způsobil. Jestliže spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace (nefunkční slot paměti nemá souvislost s mechanickým poškozením procesoru), mohl by žádat o její přezkoumání, na to však nemá právní nárok. Prodávající může setrvat na zamítnutí reklamace, ale v případě, že by spotřebitel prokázal, že mezi mechanickým poškozením a vadou není příčinná souvislost, nesl by provádající odpovědnost za nesprávné vyřízení reklamace. Pokud jde o vadu, která se projeví po uplynutí 6 měsíců od převzetí věci, bylo by na spotřebiteli, aby prokázal (např. znaleckým posudkem), že reklamace byla zamítnuta neoprávněně.

Pokud došlo k poškození věci v průběhu vyřizování reklamace, lze se podle § 2944 občanského zákoníku domáhat náhrady škody vůči tomu, kdo věc převzal předtím, než škoda vznikla, ledaže by ke škodě došlo i jinak. Nárok by tedy bylo třeba uplatnit vůči konkrétní osobě, která věc měla u sebe v době vzniku škody. Tento nárok by bylo třeba prokázat, což by bylo možné provést i na základě reklamačního protokolu, pokud by daná vada byla tak zjevná, že by bylo možné očekávat, že bude v reklamačním protokolu v rámci posouzení stavu věci uvedena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2015 11:07, před 10 lety

Dobrý den pane Drdlo,

dle interních poznámek měla dne 27.1. proběhnout komunikace o zpětném poslání na reklamační oddělení.

Následně vystavíme dobropis na původního majitele.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2015 18:20, před 10 lety


Vilém Drdla

Do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval a tato informace, kterou zde píšete, je pro mě nová. Z tohoto důvodu neproběhlo zpětné poslání na reklamační oddělení. Chápu to dobře, že zboží můžu předat u vašeho partnera CZC v Jihlavě, kde mi dne 27.01.2015 odmítli zboží převzít zpět? Děkuji za informaci.

Vilém Drdla

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2015 15:33, před 10 lety

Dobrý den pane Drdlo,

omlouvám se za zmatky. Ano, je to tak. Prosím do protokolu nechejte zapsat, že to jde k rukám pana Brettla.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:16, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:10, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.