Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po dvou letech bezproblémového používání byla zjištěna závada, z důvodu rozšíření pamětí RAM, že nefunguje 3 a 4. DIMM slot na paměti. (Tyto dvě rozšiřující paměti RAM, byly zakoupeny v CZC - model ADATA KIT 2x4GB 1600MHz CL9 - jeden z těchto modulů též nefungoval a nyní na něj probíhá reklamace.)
Dne 21.1.2015 byla podána reklamace u partnera CZC v Jihlavě, kde proběhlo předání a vizuální kontrola reklamovaného zboží (základová deska). V protokolu byly uveden jediný nedostatek - ZAPRÁŠENO.
Dne 26.1.2015 mi byla vrácena základová deska s neuznanou reklamací z důvodu mechanického poškození: "OHNUTÉ PINY NA PATICI PROCESORU".
Na základě tohoto vyjádření jsem se rozhodl znovu předat základovou desku, včetně protokolu převzetí kde není uvedena žádná mechanická závada, na reklamaci, protože reklamuji 3. a 4. slot pro RAM a při předání základové desky dne 21.1.2015, byla předána bez mechanického poškození. Partner CZC Jihlava zastoupen p. M.B., který odmítl tuto reklamaci řešit a vystavil mi vyjádření.
"Vzhledem k nesouhlasu zákazníka s reklamací FRC2015002500 a jeho tvrzení, že desku předával v naprostém pořádku, odmítám tuto reklamaci, jako strana nezůčastněná, převzít a odkazuji p.Drdlu na přímé jednání se servisním oddělením CZC.cz s.r.o."
Dle mého názoru nepovažuji tuto reklamaci za vyřízenou.
Prosím o sdělení vašeho stanoviska.
Děkuji.
MSI Z77-G41, socket: 1155, formát: ATX
Výměna zboží či vrácení peněz. Z předávajícího protokolu je zřejmé, že základová deska tuto závadu při předání neměla, a že k poškození muselo dojít buď během transportu nebo zásahem technika CZC.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel může uplatňovat práva z vad, které se vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. To neplatí, pokud kupující vadu sám způsobil. Jestliže spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace (nefunkční slot paměti nemá souvislost s mechanickým poškozením procesoru), mohl by žádat o její přezkoumání, na to však nemá právní nárok. Prodávající může setrvat na zamítnutí reklamace, ale v případě, že by spotřebitel prokázal, že mezi mechanickým poškozením a vadou není příčinná souvislost, nesl by provádající odpovědnost za nesprávné vyřízení reklamace. Pokud jde o vadu, která se projeví po uplynutí 6 měsíců od převzetí věci, bylo by na spotřebiteli, aby prokázal (např. znaleckým posudkem), že reklamace byla zamítnuta neoprávněně.
Pokud došlo k poškození věci v průběhu vyřizování reklamace, lze se podle § 2944 občanského zákoníku domáhat náhrady škody vůči tomu, kdo věc převzal předtím, než škoda vznikla, ledaže by ke škodě došlo i jinak. Nárok by tedy bylo třeba uplatnit vůči konkrétní osobě, která věc měla u sebe v době vzniku škody. Tento nárok by bylo třeba prokázat, což by bylo možné provést i na základě reklamačního protokolu, pokud by daná vada byla tak zjevná, že by bylo možné očekávat, že bude v reklamačním protokolu v rámci posouzení stavu věci uvedena.
Dobrý den pane Drdlo,
dle interních poznámek měla dne 27.1. proběhnout komunikace o zpětném poslání na reklamační oddělení.
Následně vystavíme dobropis na původního majitele.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval a tato informace, kterou zde píšete, je pro mě nová. Z tohoto důvodu neproběhlo zpětné poslání na reklamační oddělení. Chápu to dobře, že zboží můžu předat u vašeho partnera CZC v Jihlavě, kde mi dne 27.01.2015 odmítli zboží převzít zpět? Děkuji za informaci.
Vilém Drdla
Dobrý den pane Drdlo,
omlouvám se za zmatky. Ano, je to tak. Prosím do protokolu nechejte zapsat, že to jde k rukám pana Brettla.
Děkuji.
Lukáš Boček
Žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti, případně o uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.