Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#57454Neukončení smlouvy u Vodafonu po podepsání plné moci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2022, před 3 lety

Kruchl Lukáš

Znění stížnosti

V prosinci 2021 jsem podepsal plnou moc na zrušení internetu a tv u Vodafonu. Do 4.5.2022 nebyla smlouva zrušena. Když mi začli chodit faktury od Vodafonu volal jsem do T-Mobile v Ústí nad Labem OC Fórum,kde jsem plnou moc podepisoval. Tam mi řekli že to posílali a že to je vyřešené. Vznikla mi finanční újma v čáštce 4505 Kč plus mi přijde ještě vyrovnání za tento měsíc Duben , Květen. Šel jsem osobně na již zmiňovanou pobočku kde mi vedoucí řekl že neví jak to má řešit.Pan vedoucí na pobočce mi řekl že mi zavolá do dnešního dne se mi neozval.


Požadované řešení

Žádám o urážení v plné výši plus ten duben a květen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 09:33, před 3 lety

Dle zásad soukromého práva daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny [viz § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže tedy byla uzavřena plná moc za účelem rozvázání smlouvy, byla zplnomocněná strana povinna původní závazek ukončit.

Vzhledem k tomu, že tak neučinila, může po ní spotřebitel požadovat náhradu škody (v uvedeném případě 4505 Kč), přičemž mu bude stačit prokázat, že byla uzavřena plná moc za tímto účelem a že škoda vznikla v přímé souvislosti s nedodržením smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 17:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.