Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2021 jsem podepsal plnou moc na zrušení internetu a tv u Vodafonu. Do 4.5.2022 nebyla smlouva zrušena. Když mi začli chodit faktury od Vodafonu volal jsem do T-Mobile v Ústí nad Labem OC Fórum,kde jsem plnou moc podepisoval. Tam mi řekli že to posílali a že to je vyřešené. Vznikla mi finanční újma v čáštce 4505 Kč plus mi přijde ještě vyrovnání za tento měsíc Duben , Květen. Šel jsem osobně na již zmiňovanou pobočku kde mi vedoucí řekl že neví jak to má řešit.Pan vedoucí na pobočce mi řekl že mi zavolá do dnešního dne se mi neozval.
Žádám o urážení v plné výši plus ten duben a květen.
|
Tweet |
Dle zásad soukromého práva daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny [viz § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže tedy byla uzavřena plná moc za účelem rozvázání smlouvy, byla zplnomocněná strana povinna původní závazek ukončit.
Vzhledem k tomu, že tak neučinila, může po ní spotřebitel požadovat náhradu škody (v uvedeném případě 4505 Kč), přičemž mu bude stačit prokázat, že byla uzavřena plná moc za tímto účelem a že škoda vznikla v přímé souvislosti s nedodržením smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.