Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57455Nedodání akčního zboží z letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2022, před 3 lety

Rudolf Kužel

Znění stížnosti

Ve obchodě Lidl nakupuji rád, bohužel dnes 5.5.2022 jsem si chtěl koupit v prodejně akční zboží (platné v letáku od dneška) přepuštěné máslo. Bohužel obsluha mi sdělila, že toto zboží nedodali. Myslím si, že by bylo slušné, zákazníky alespoň upozornit, že zboží dodavatel nedodal, z jakého důvodu a případně kdy bude zboží k dispozici. A omluva by byla také na místě.


Produkt

přepuštění máslo


Požadované řešení

Myslím si, že by bylo slušné, zákazníky alespoň upozornit, že zboží dodavatel nedodal, z jakého důvodu a případně kdy bude zboží k dispozici. A omluva by byla také na místě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 13:28, před 3 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2022 14:14, před 3 lety

Dobrý den, pane Kužele, mrzí nás, že jste si neměl možnost Ghí zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá s velkým předstihem. Bohužel ze na dTestu nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2022 17:19, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 19:47, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.