Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Ve obchodě Lidl nakupuji rád, bohužel dnes 5.5.2022 jsem si chtěl koupit v prodejně akční zboží (platné v letáku od dneška) přepuštěné máslo. Bohužel obsluha mi sdělila, že toto zboží nedodali. Myslím si, že by bylo slušné, zákazníky alespoň upozornit, že zboží dodavatel nedodal, z jakého důvodu a případně kdy bude zboží k dispozici. A omluva by byla také na místě.
přepuštění máslo
Myslím si, že by bylo slušné, zákazníky alespoň upozornit, že zboží dodavatel nedodal, z jakého důvodu a případně kdy bude zboží k dispozici. A omluva by byla také na místě.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, pane Kužele, mrzí nás, že jste si neměl možnost Ghí zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá s velkým předstihem. Bohužel ze na dTestu nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.