Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57463Odmítnutí zasílání balíčku nebo jakéhokoli jiného zboží, vrácení faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2022, před 3 lety

Dana Ježková

Znění stížnosti

Nereaguji na fakturu, přiloženou k balíčku, doručenému Českou poštou bez objednání nebo jakéhokoliv jiného obchodního jednání.
Se zasíláním nevyžádaných obchodních zásilek jsem nedala žádný souhlas a fakturu neuhradím.
Výslovně si nepřeji další zasílání čehokoliv!
Vzhledem k tomu, že vaše jednání jeví znaky klamavého jednání dle „Zákona o ochraně spotřebitele“, konkrétně písmeno t) Přílohy č. 1- kde „přiloží výzvu k provedení platby, čímž vyvolá u spotřebitele dojem, že si nabízený výrobek již objednal, ačkoli tomu tak není“, ignoruji fakturu bez uhrazení. Obsah balíčku tímto považuji za dar.
Pokud s výše uvedeným jednáním neustanete, budu se bránit podáním podnětu na Českou obchodní inspekci, případně soudně.


Produkt

Netuším o jaké zboží se jedná, odhaduji: kalhotky malé velikosti 5 ks.


Požadované řešení

Uznání zásilky jako dar.
Výslovně si nepřeji další zasílání čehokoliv!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 11:46, před 3 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebitel může dále kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., (nejlépe doporučeně s dodejkou) na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a existenci dluhu rozporovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 15:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.