Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 14. 4. 2022 jsem přiběhla včas na terminál Fügnerova, odkud měl jet ve 20:35 autobus do Šimonovic (linka č.20). Řidič mi však před nosem zavřel dveře, i přes mé opakované klepání, přitom byl před ním další autobus, tudíž nemohl odjet. Otevření dveří by mu zabralo 5 sekund. Autobus do Šimonovic přitom v těchto časech nejezdí často a další měl jet až za 2 hodiny.
Tímto bych moc chtěla “poděkovat” řidiči, který i přes upozornění cestujících na mě nebral zřetel!
Chtěla bych, aby byli řidiči lidštější a zvláště u linek, které nejezdí často, brali ohled a pár vteřin na cestující počkali a nezavírali jim před nosem.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.