Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Manžel mi objednal k narozeninám aku řetězovou pilku. Pilka přišla 15.3.2022 od firmy Rumble stores s.r.o. s tím, že jako příslušenství byly 2 baterie, náhr.řezěz a nabíječka. Jenže žádné jiné doklady k pilce nebyly, takže neznáme ani její přesný typ (na pilce je napsáno Brushless a pak LM ATKO?), takže ani nevím, co bych do reklamace měla napsat za správný typ pilky. Pilka by po nabití měla pracovat 30-45 min, ale to není pravda. Už po max 10 min končí. Měla by se nabíjet 1,5 hod, ale je nabitá do 15 min a pak nic nevydrží. Jenže problém je v tom, že v zásilce nebyl žádný dodací list ani faktura, takže máme k dispozici pouze univerzální návod na používá a nic víc. A já jsem pilku dostala k narozeninám až koncem dubna a tím je promlčená i ta 14 denní lhůta na vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.
Máme ještě nějakou šanci to vyřešit a pilku vrátit? Když tu čtu ty diskuze o firmě, tak ztrácím naději.
Předem děkuji za odpověď.
Janoušková
neznám
ideálně vrácení zboží
|
Tweet |
V případě, že 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy již marně uplynula, měla by spotřebitelka zvážit uplatnění reklamace.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Náklady na přepravu zboží (např. na pobočku prodejce pro účely reklamačního řízení) nese v případě uznané reklamace prodávající (§ 1924 občanského zákoníku).
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitelka požádá, podle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.
Po informaci na info@nakupdarek.cz, se naše stížnost vyřešila. Po vyplnění příslušného tiskopisu jsme obratem dostali novou funkční baterii. U akupilky byly sice 2 baterie (obě nefunkční), ale jsme rádi i za tu 1 funkční. Chtěli jsme se s firmou Rumble stories s.r.o. nějak spojit a zeptat se jich, jestli chtějí ty vadné baterie vrátit, ale bohužel jsme žádný kontakt nenašli. A posílat to poštou jen proto, že pak baterie vyhodí a my za poštovné zaplatíme znovu 70 Kč, tak to se nám nechtělo. Děkujeme za pomoc.
Janoušková